♥ Gala jurken ♥

Heey!

De tijd van het jaar zit er weer bijna aan te komen.. Kerstgala! Het is altijd moeilijk om de perfecte galajurk te vinden en natuurlijk moet hij ook niet te duur zijn. Vandaag deel ik wat site´s met jullie voor galajurken. Misschien ken je sommige site´s al maar ik probeer de leukste eruit te kiezen!

Dresslink.com
Dresslink.com is een Aziatische site met allemaal goedkope en mooie kleding voor vrouwen,mannen en zelfs voor kinderen en baby´s. Als je niet te veel voor goede kwaliteit gaat is deze site een aanrader! De site verstuurd ook naar Nederland en je kunt ook alles omzetten in euro´s. Dresslink doet er wel een lange tijd over de verzending maar dat komt meer omdat het van zover moet komen. Neem sowieso even een kijkje! http://nl.dresslink.com/women-c-1.html 

Sammydress.com
Sammydress.com is eigenlijk hetzelfde als dresslink.com maar dan wat bekender. Je moet wel opletten dat het Aziatische kleding is dus moet je eigenlijk altijd wel een maatje groter bestellen. Sammydress.com is ook zeker een aanrader!

http://www.sammydress.com/

Nelly.com
Nelly.com is ook een erg goede webshop om je galajurk te bestellen.Je moet hier wel opletten dat de prijzen erg kunnen verschillen. Zo is de een misschien wel 150 euro zijn en de ander 20 euro dus let daar wel bij op. Ook is de verzendingstijd lang maar dat kan soms wel verschillen. Je hebt wel super super veel soorten dus er zit altijd wel een bij!

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar

Wehkamp.nl
Ik heb vorig jaar mijn galajurk op wehkamp.nl besteld. Wehkamp is ook een echte aanrader om je jurk te kopen! De verzending is gratis en als je voor 22:00 besteld heb je het morgen in huis. Ook is zijn er veel soorten en de prijzen zijn ook super te doen! Ik ben erg tevreden over wehkamp 🙂 http://www.wehkamp.nl/

H&M
H&M heeft dit jaar ook super leuke jurkjes! Je kunt natuurlijk ook gewoon naar de winkel maar je kunt ze ook online bestellen. De levertijd is altijd wel lang vind ik maar als je optijd besteld is dat niet erg! http://www.hm.com/nl?cm_mmc=adwords-_-nl-_-brand-_-h%26m%20nl&gclid=CLPymb7uuMICFcrLtAodwB4Ajg

2 thoughts on “♥ Gala jurken ♥

  1. Cool! Leuk artikel! Thanks voor de tips! Ik ben sinds twee weekjes zelf een blog begonnen over effectief trainen en voeding. Ik zou het heel leuk vinden als je een kijkje komt nemen. Heel veel succes met je blog! Ik hou je posts in de gaten! Love xx Lilian #girlspumpingiron

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

