Favorite this month ♥

Beauty

Heey!

Vandaag deel ik mijn favoriete poeder van deze maand. Het is de compact foundation poeder van de Action. Het make up merk van de action is MAX. Ik heb deze poeder een paar weken gekocht en ik ben er erg enthousiast over! Het is de perfecte kleur en dekt goed.
poederaction12
Ik gebruik deze poeder na als ik de foundation heb aangebracht voor mijn hele gezicht. Ik gebruik de kleur 260 Fair. De action heeft een veel verschillende soorten tinten dus er zal altijd wel een voor je bij zitten!
De poeder is maar €0,99, neem zeker even een kijkje!

Liefs

Geef een reactie

