Hallo 2015 ❤️🎉

Persoonlijk

Heey!
2015 is vandaag toch echt begonnen! Ik heb nieuwjaar lekker thuis gevierd met mijn familie en heb gekeken naar heel veel vuurwerk.
Iedereen heeft wel zijn goede voornemens voor het nieuwe jaar maar vaak lukken die voornemens niet altijd zo goed. Vandaag wil ik mijn haalbare goede voornemens met jullie bespreken !

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/8d5/80293329/files/2015/01/img_8590.jpg

1. gezonder leven
Ik denk dat bijna iedereen dit wel bij zijn goede voornemens heeft. Ik vind het heel belangrijk om gezond te leven.
2. beter plannen, en aan mijn planningen houden
Ik wil dit jaar meer plannen en lijstjes maken van wat ik nog allemaal moet doen. Het is met school heel handig en ik wil niet meer alles doen op het eind.
3. Sneller mijn kamer opruimen
Jaja, ik ben kan niet langer dan 2 dagen mijn kamer netjes houden en vaak ruim ik het dan een week later op. Dit moet ik mezelf een beetje afleren om sneller mijn kamer op te ruimen 😉
4. Meer met mijn blog bezig gaan
Ik heb vorig jaar December deze blog gemaakt en ik wil dit jaar er veel aandacht aan besteden en nog meer artikels te gaan maken. Ik wil me ook aan een vast planning schema houden. Ik plaats 3 artikels in de week. Ik heb het vaak druk met school en ik wil meer tijd besteden aan mijn artikels dus vind ik 3 artikels in de week goed haalbaar

Ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden en ik hoop ook dat jullie een gezond en gelukkig 2015 krijgen!
Liefs ❤️

2 gedachtes over “Hallo 2015 ❤️🎉

  1. Voor jou ook een Gelukkig nieuwjaar! 💝Ik snap jouw gevoel ook, waar haal je de tijd vandaan om alles te doen wat je wilt doen! Er zijn teveel leuke dingen waar je helemaal voor wilt gaan, goed dat je het voor jezelf uitzoekt! VeelBlogFUN dit jaar! 😊 Liefs Xx Lilian 😘

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

