Review • MAC Viva glam II

Heey!
Zoals je misschien al had gelezen in mijn vorige artikel ben ik een dagje naar Rotterdam geweest en heb ik daar mijn eerste MAC lipstick gekocht. Ik wou al heeel lang iets van MAC hebben en eindelijk is het er van gekomen!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/8d5/80293329/files/2015/01/img_8711.jpg
Ik heb in de Bijenkorf deze lipstick gekocht en ik werd super goed geholpen! Ik mocht hem eerst testen en ik was meteen verkocht. Ik was op zoek naar een nude lipstick. Ik draag eigenlijk ook alleen maar nude lipsticks of rood voor op feestjes. Vandaag deel ik mijn ervaring over deze lipstick met jullie!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/8d5/80293329/files/2015/01/img_87551.jpg
De verpakking ziet er natuurlijk als altijd prachtig uit. De verpakkingen van MAC vind ik altijd echt wat hebben!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/8d5/80293329/files/2015/01/img_8757.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/8d5/80293329/files/2015/01/img_8759.jpg
De lipstick ziet er super mooi uit zo van op het eerste gezicht. Het is een vrij donkere nude lipstick met een roze ondertoon wat ik er heel fijn aan vind!
De lipstick geeft een satin finish wat ik heel mooi vind. Deze lipstick kun je zo elke dag dragen!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/8d5/80293329/files/2015/01/img_8761.jpg
Net zoals altijd heeft de lipstick een heel goed pigment!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/8d5/80293329/files/2015/01/img_8892.jpg
plaatje van glasradar.com

Ik heb deze lipstick gekocht in de Bijenkorf in Rotterdam. Prijs €19.

Liefs ❤️

Bloglovin: Follow my blog with Bloglovin

4 thoughts on “Review • MAC Viva glam II

Geef een reactie

