♥ Ik wil een nieuwe fotocamera ♥

Heey!

large (2)

Ik denk er al een lange tijd over na om een nieuwe fotocamera aan te schaffen. Ik heb nu al een tijdje deze blog en ik ga vaak op reis. Ik hou veel van foto’s maken en dat doe ik nu met het fototoestel dat van ons gezin. Ik zou zelf graag één willen die echt van mijzelf is zodat ik zoveel mogelijk foto’s kan maken en natuurlijk ook voor de blog ;). Natuurlijk heb ik niet zo 1 2 3 al het geld bij elkaar om één te kopen maar ik ben al druk aan het sparen. Ik wil graag een spiegelreflex camera, hij hoeft niet heel professioneel te zijn en ik ben benieuwd met welke fotocamera jullie foto’s maken. Daarom vraag ik bij deze Welk fototoestel gebruiken jullie en welke raden jullie aan?

Liefs ♥

One thought on “♥ Ik wil een nieuwe fotocamera ♥

Geef een reactie

