Top 5 ✨ Favoriete Apps ✨

Heey!

Vandaag laat ik jullie mijn 5 favoriete apps van dit moment zien. Ik wissel nog wel eens af met dingen en ik ben vaak ook weer opzoek naar nieuwe apps. Het zijn vooral apps die ik de laatste tijd veel gebruik! 😄

2015/01/img_9233-1.png
Fling
Fling is een app die ik nog maar een weekje gebruik. Het lijkt op Snapchat maar hier heb je geen vrienden naar wie je het kan sturen maar je stuurt het naar een paar mensen op de wereld en je weet niet wie. Je kunt wel met iemand verder praten maar dan heb je een privé gesprek. Je moet misschien wel eerst even nadenken of je de foto wel gaat sturen omdat hij overal kan komen maar het is niet zo gevaarlijk als het lijkt. Het is super leuk!

2015/01/img_9235.jpg
We heart it
Een app die de meeste van jullie wel kennen maar toch is hij super leuk! Ik haal er veel leuke plaatjes en inspiratie vandaan. Naast tumblr is dit ook een geweldige app!

2015/01/img_9236.png
Instagram
Instagram is een soort van verslaving geworden. Ik gebruik het al best lang en het blijft super leuk! Mijn instagram is trouwens Lifetasticnl . Ik volg terug 🙂

Soundcloud
Deze app gebruik ik eigenlijk altijd voor mijn muziek. Ik vind het een handige en fijne app waar ik al mijn muziek op kan vinden. Je hebt ook verschillende playlists en categorieën als je opzoek bent naar nieuwe muziek.

2015/01/img_9237.png
Netflix
Net zoals instagram is Netflix ook een echte verslaving. Ik kijk hier al mijn serie’s en films op. Ik vind het super fijn dat ik ook zo via mijn telefoon alles kan kijken. Je hebt wel een abbonement nodig maar dan heb je ook wat 👍

Dit waren al mijn favoriete apps op dit moment!
Wat zijn jouw favoriete apps?

Liefs 💖

Geef een reactie

