DIY’s ✏️ Inspiratie

Lifestyle

Heey!
Ik ben de laatste tijd veel meer in de ‘do it yourself’ stemming. Het is leuk om te doen en je bent creatief bezig! Ik heb wat leuke inspiratie plaatjes opgezocht en deze deel ik met jullie.

2015/01/img_9107.jpg
Een super handige DIY. Zo raak je nooit je haarspeldjes kwijt. De magneettape kun je gewoon kopen bij de Hema.

2015/01/img_9110.jpg
Super leuk idee! Je recycled je blikjes en je maakt er leuke vormpjes van voor bijvoorbeeld koekjes. Zo kun je zelf weten welk vormpje je wil. Je kunt bijvoorbeeld een letter maken of een bloemetje.

2015/01/img_9108.jpg
Een superleuke eigengemaakte pennen houder of kwasten houder. Je kunt hem natuurlijk ook zelf nog versieren of anders maken. Een heel leuk idee!

Dit waren mijn DIY inspiraties. Ik heb ze gevonden op ‘we heart it’ 💖
Liefs

3 gedachtes over “DIY’s ✏️ Inspiratie

Geef een reactie

