Review • Max&More 28 color eyeshadow palette

Heey!

2015/01/img_9383.jpg
Afgelopen weekend ben ik even langs de action geweest in Leeuwarden. Natuurlijk ben ik ook even langs de make up afdeling gelopen en heb ik onder andere dit palette meegenomen. Ik heb al wat verschillende reacties gehoord over dit palette gehoord dus ik was er wel erg benieuwd naar! Vandaag geef ik jullie mijn mening over dit palette.

2015/01/img_9387.jpg
Op het eerste oog ziet het palette er prachtig uit. De kleuren zien er super mooi uit. Dit palette is nummer 4 Nude. Zelf ben ik helemaal gek op nude kleuren en bruintinten qua oogschaduw!

2015/01/img_9389.jpg

2015/01/img_9385.jpg

2015/01/img_9386.jpg
Je kunt met palette eigenlijk alle kanten op. Van party look naar alledaagse look. Toch had ik er nog niet alle beste verwachtingen van want de swatches moesten nog komen..

2015/01/img_9392.jpg
Bovenste rij (ik ben één keer over de oogschaduw gegaan)

2015/01/img_9396.jpg
Onderste rij (ik ben 2 keer over de
oogschaduw gegaan)

Nou.. Je ziet het al.. Na de swatches merk je wel dat je wat je ervoor betaald er ook wel voor krijgt. Ik had er iets meer verwachting van. De lichte kleuren komen helemaal niet tot zijn recht, de donkere kleuren iets beter. Vooral na als je één keer over de oogschaduw gaat krijg je gewoon geen tot weinig pigmentatie.
Verder heb ik het ook wat kleuren gebruikt voor in een look. Daar was de pigmentatie veel beter dan de swatches eigenlijk.. Ik denk dat als je dit palette wilt aanschaffen gewoon met een kwastje moet werken daarmee krijg je de beste pigmentatie.
Pluspunten
+ Erg goedkoop
+ Prachtige kleuren
+ De kleuren zijn mooi in een look
Minpunten
– Weinig pigmentatie
– De oogschaduw wordt na een korte tijd korrelig
– Na het blenden ziet het er bijna uit als één kleur

Het oogschaduw palette is te koop bij de action voor € 2,50

One thought on “Review • Max&More 28 color eyeshadow palette

Geef een reactie

