Catrice lipstick β€’ about pink πŸ’„

Beauty, Review

Heey!

2015/01/img_9469.jpg
Ik ben gister even naar de kruidvat geweest en ik heb ik onder andere deze mooie lipstick meegenomen. Zelf had ik nog geen ervaring met Catrice lipsticks dus ik was erg benieuwd!

2015/01/img_9471.jpg

2015/01/img_9470-0.jpg
Het is een mooie koraalroze kleur in de kleur 250 About Pink. De lipstick geeft een matte finish wat ik zelf erg mooi vind.

2015/01/img_9474.jpg
Een goed pigment, ik ben er tevreden over! Het is wel een opvallende kleur dus ik zal deze zelf niet zo vaak dragen.
Pluspunten
+ Goed pigment
+ Vrolijk kleurtje
+ Goedkoop
Minpunten
– De kleur is erg opvallend
– Het is en blijft een budget product

Deze lipstick heb ik gekocht in de kruidvat voor €3,99

Liefs πŸ’–

4 gedachtes over “Catrice lipstick β€’ about pink πŸ’„

Geef een reactie

