Mijn nieuwe rugzak 💗 Eastpak

Heey!

2015/02/img_9787.jpg
Ik had al een tijdje een nieuwe schooltas nodig. Ik loop altijd met een cowboybag tas die ik super leuk en handig vind maar soms is hij toch wat te klein voor sommige dagen omdat ik dan gewoon heel veel boeken mee moet nemen. Ik was aan het kijken op internet en ik kwam erop dat ik eens een keer een eastpak neem. Een hele verandering maar ik wou het graag! Ook ben ik zo’n iemand die natuurlijk iets anders wil dan de ander dus heb ik voor een print gekozen. Toen ik deze zag was ik eigenlijk meteen verkocht en wou ik hem meteen hebben. Het moet natuurlijk je smaak zijn maar ik vind hem super! Het is deze eastpak rugzak. Het normale standaard formaat in ‘lace up July’ . Ze hadden allemaal verschillende zoals lace up may en lace up juny. Deze vond ik toch de leukste!

2015/02/img_9775.jpg

2015/02/img_9786.jpg
Ik heb hem gekocht bij de officiële site van eastpak voor €49,95

Welke schooltas heb jij?
Liefs 💕

2 thoughts on “Mijn nieuwe rugzak 💗 Eastpak

Geef een reactie

