Bloggen en school ~ Mijn ervaring

Persoonlijk

Heey!

Ik blog nu iets dan een maandje en ik ben er helemaal gek op! Naast bloggen ben ik natuurlijk ook bezig met school. Ik zit nu in klas 3 havo. Soms is het best wel druk omdat we vaak toetsen en veel huiswerk krijgen maar ik red het goed. Vandaag vertel ik hoe ik het doe met bloggen en school en mijn tips ❤

School is belangrijker dan bloggen

Jammergenoeg is dit wel waar ookal zou ik het liefst meer gaan bloggen dan met school bezig gaan. Gelukkig weet ik dat school gewoon voor gaat en dat in sommige periode’s lastig is.. Huiswerk gaat voor een artikel schrijven.

Plan dagen in wanneer je je artikel publiceert

Ik plaats 3 keer in de week een artikel. Meestal op woensdag, vrijdag en zondag maar dat kan soms wel verschillen. Het is heel handig want zo heb je het wat overzichtelijk dat je weet wanneer je wat hebt gedaan en wat je nog moet doen.

Haal inspiratie op in school

Je haalt meer inspiratie op dan je denkt op school. Soms bedenk ik wel eens tijdens de les wat ik zou gaan kunnen doen voor een artikel. Het is raar maar bij mij werkt het! schrijf het op in je agenda bijvoorbeeld dat je het niet vergeet.

Plan voorruit

Dit doe ik ook erg vaak. Als ik tijden heb waar ik veel kan doen aan mijn blog maak ik meestal meerdere artikels. Zo kan ik het voorruit plannen en zo hoef ik minder te doen als ik het druk heb met school.

Ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden. Heb jij nog tips? 🙂

Liefs

5 gedachtes over “Bloggen en school ~ Mijn ervaring

Geef een reactie

