25 facts about me ♡ Lifetastic

Persoonlijk

Heey!

Ik vind het altijd erg leuk om de 25 facts about me te lezen van andere mensen daarom leek het mij leuk om zelf ook één te doen!  Misschien herken je er wel iets in of je wist het nog niet van mij. Laten we snel beginnen!

Ik heb een hond en 2 cavia´s. I love them!
Ik sta ook wel bekend als het meest lachende meisje van de klas
Mijn grootste droom is de wereld rondreizen samen met mijn beste vriendin. We zijn al helemaal aan het kijken hoe we het gaan doen later en we hebben al een lijstje gemaakt waar we allemaal heen willen. Super leuk haha 😉
Mijn sterrenbeeld is vissen
Een slechte eigenschap van mij is dat ik best snel ergens op uitgekeken ben.. Ik wil vaak weer het allernieuwste hebben ookal is dat soms onmogelijk
Ik ben 2 keer naar een concert van One Direction geweest. Ik was vroeger altijd een echte ‘directioner’. Ik vind ze nog steeds wel erg leuk.
Ik ben op dit moment in 18 verschillende landen geweest en ik hoop dat er daar meer van komen!
Ik ben op dit moment aan het sparen voor een macbook
9 Mijn lievelingsgetal is 9!
10 Ik ben soms best wel perfectionistisch, vooral met school zoals werkstukken. Van mij moet het er allemaal perfect en goed uitzien en dat is soms lastig.
11 Ik heb meer schoenen dan een gemiddeld meisje 😉
12 Mijn beste vriendin is ook mijn nichtje
13 Mijn favoriete serie’s zijn Pretty little liars, the vampire diaries en divorce

14 Ik heb een iPhone 5
15 Ik ben best snel gestressed om dingen die ik bijvoorbeeld moet doen of andere activiteiten.
16 Ik word precies over 1 maand 16 🙂
17 Ik hou erg van Ed Sheeran en Beyoncé
18 Ik wil later graag in Utrecht wonen. Het is een prachtige stad en lekker centraal.
19 Vroeger speelde ik altijd met mijn nichtje dat we een restaurant hadden of een hotel. Zo maakten we altijd allemaal kaartjes of menukaarten. Onze familie ging dan altijd onze klanten spelen 🙂 Wat hou ik van die tijden
20 Mijn twee favoriete vakantieplekken waar ik ben geweest zijn Barcelona en Venetië

21 Ik speel nu ongeveer 10 jaar al volleybal. Ik hou van volleybal!
22 Ik hou ervan om in de trein te zitten. Ik geniet er helemaal van.
23 Groep 8 was mijn favoriete groep van allemaal
24 Ik hou ervan om presentatie’s te maken. Een hele rare eigenschap van mij I know. Maar daar bedoel ik meer mee dat ik ze dan liever maak dan presenteer. 25 Later wil ik waarschijnlijk European Studies gaan studeren. Ik ben echt heel geinteresseerd in de verschillende talen en culturen in Europa.

Nou, dit waren ze dan alle 25! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen

Wat is een typisch feitje van jou?
Liefs ♡

11 gedachtes over “25 facts about me ♡ Lifetastic

  1. Heyhoi! Leuk blog heb je! Bekijk mijn blog ook even voor beauty, lifestyle en fashion. Alleen had ik echt een brandende vraag, met welke app heb je die foto gemaakt met ’25 facts about me’? Ik zoek er al een tijdje naar. Ik hoop dat je me er verder mee kan helpen! Bedankt alvast 🙂 Groetjes, Kayleigh

    Liked by 1 persoon

    1. Bedankt voor je lieve reactie! Ik zal meteen even een kijkje nemen op je blog 🙂 zelf heb ik deze foto niet bewerkt maar ik weet wel met welke app je zo’n foto kunt maken. Met de app ‘picsart’. Kies een foto en onderin druk je op shape mask en die zal je verder helpen. Ik hoop dat het lukt! Liefs, Nynke

      Like

      1. Graaggedaan! En lief dat je me er mee geholpen hebt, ik ben er een stuk verder mee. Hartstikke bedankt! Je bent een van de weinige die zo behulpzaam zijn, thanks! Lots of Love, Kayleigh ❤

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

