STASH πŸ’— Lipsticks

Heey!

2015/02/img_9862.jpg
Een van mijn favoriete make-up producten zijn lipsticks! Ik hou heel erg van lipsticks en ik heb er al wat. Niet zoveel als een echte beautyblogger maar ik ben super blij met wat ik heb op dit moment! 😊 Vandaag laat ik jullie al mijn lipsticks zien. Kijk je mee?!

2015/02/img_9864.jpg
De allereerste zijn ook meteen de meest budget. De 2 rechts zijn van de action en die linkse heb ik ooit gekregen. Ik vind vooral die middelste mooi. De kwaliteit is niet heel denderend maar het zijn mooie kleuren!

2015/02/img_9867.jpg

2015/02/img_9869.jpg
De tweede zijn een van mijn favorieten. Het zijn de essence lipsticks! Ik vind het super fijne en mooie lipsticks. De meest linkse is erg oud en ook al niet zo heel mooi. De namen van rechts maar links zijn ‘Love me’ ‘Berry me’ ‘Barely there’ en ‘Natural beauty ‘. Vooral Natural beauty en Berry me zijn mijn favorieten!

2015/02/img_9873.jpg

2015/02/img_9875.jpg
De 3e zijn wat van verschillende merken. De 2 links zijn van Hema. Linkse is van miss Sporty en die daar naast is van Catrice. Ik vind de twee in het midden het mooist en die draag ik ook erg graag. De review van de lipstick van Catrice kan je vinden bij een paar artikelen geleden. Ze hebben allemaal een mooi pigment.

2015/02/img_9876.jpg

2015/02/img_9878.jpg
De volgende lipsticks zijn allemaal lipsticks die ik op vakantie heb gekocht in TsjechiΓ«. Vooral die met het gouden huls vind ik prachtig. Het pigment is ook geweldig. De rode kleur is echt een perfecte mooie feestelijke kleur. Ze waren ook maar ongeveer zo’n €3. Koopje toch?!

2015/02/img_9880.jpg

2015/02/img_9882.jpg
Last but not least 😍 Mijn enige MAC lipstick. Het is viva glam ll. Ik ben er super blij mee en ik vind hem prachtig. Ik heb hem bijna elke dag op omdat hij zo mooi natuurlijk is maar toch weer niet helemaal. Ik hoop nog meer MAC lipsticks te kunnen kopen. I love it!

2015/02/img_9883.jpg
Dit waren al mijn lipsticks. Ik hoop dat je het leuk vond πŸ’—
Wat is jouw favoriete lipstick

Veel liefs,
Nynke

11 thoughts on “STASH πŸ’— Lipsticks

Geef een reactie

