Review • Essence like an unforgettable kiss

Beauty, Review

2015/02/img_0051.jpg
Vandaag ben ik even gezellig de stad in geweest met mijn moeder. Natuurlijk moest ik even kijken bij het kruidvat omdat ik erg benieuwd was naar de nieuwe limited edition van Essence en ik heb deze twee prachtige producten meegenomen. Vandaag ga ik ze testen voor jullie! Kijk je mee?!

2015/02/img_0054.jpg

2015/02/img_0060.jpg
Als eerst deze prachtige oogschaduw. Ik wou ze graag allemaal halen maar de andere waren al uitverkocht.. Het is een mooie blauwe kleur met een lichte shimmer.

2015/02/img_0062.jpg
Dit is kleur nummer 2 ‘Love is in the air’. De oogschaduw zag er op zich zelf er al super mooi uit dus ik was erg benieuwd!

2015/02/img_0068.jpg
De pigmentatie is erg mooi en heeft veel meer glans dan ik had verwacht. Ik ben er erg tevreden over!

2015/02/img_0058.jpg
Dan de super mooie blush! Een prachtige peachy kleur. Zelf heb ik nog niet zo’n kleur blush in mijn stash dus ik was wel erg benieuwd! Bij verschillende mensen hoorde ik dat de pigmentatie niet super is en zelf vrees ik er ook niet zo van. De verpakking is ook niet al te handig maar wel mooi!

2015/02/img_0057.jpg

2015/02/img_0064.jpg

2015/02/img_0080.jpg
Ik heb geen foto van de pigmentatie op mijn arm omdat je bijna niks kon zien. Erg jammer! De pigmentatie kon veel beter vind ik. Dat had Essence wel wat beter moeten doen.

Over de oogschaduw ben ik erg over te spreken! Mooi pigment en een mooie kleur. De blush is minder en ik vind dat erg jammer. Hij ziet er op het eerste gezicht vind ik hem prachtig. De pigmentatie is niet helemaal je van het maar het is te doen.
De oogschaduw is €1,89 en de blush is €3,99

Wat vind jij van de nieuwe Limited Edition van Essence?

Liefs,
Nynke

13 gedachtes over “Review • Essence like an unforgettable kiss

Geef een reactie

