Review • Yogi Flow shower gel

2015/02/img_9953.jpg
Een tijdje geleden heb ik deze shower gel gekregen en ik was inmiddels al een beetje vergeten dat ik hem had omdat ik nu al 4 showergels in de douche heb staan had ik die eigenlijk nog niet nodig. Toch leek het me leuk om er een review van te maken en ik zal hem even testen voor jullie!

2015/02/img_9951.jpg
De shower gel komt in een mooie rode fles met oranje letters. Simpel maar erg opvallend! Toen ik de dop eraf haalde kwam er een heerlijke geur van af. Er zit amandelolie en rozenolie in en natuurlijk SLES anders kan de shower gel ook niet shuimen ofcourse.

2015/02/img_9954.jpg

2015/02/img_9955.jpg
In het begin.

2015/02/img_9956.jpg
Er komt steeds meer schuim.

2015/02/img_99571.jpg
Je ziet dat hij heel erg aan het schuimen is. I love it!
De foaming shower gel voelt zacht aan op je huid. Zelf vind ik dit een heerlijke frisse geur. Ik ben er erg tevreden over! Je kunt een aardige tijd doen met deze shower gel en ik vind hem ook best wel de prijs waard. Ik hoop dat jullie dit een leuke review vonden!

Deze foaming shower gel is te koop bij Rituals voor €8
Wat vind jij van deze foaming shower gels?

Liefs,
Nynke

12 thoughts on “Review • Yogi Flow shower gel

Geef een reactie

