Mijn profielkeuze β€’ { The struggle }

Persoonlijk

2015/02/img_0047.jpg
Volgende maand moet ik mijn profielkeuzeformulier inleveren voor volgend jaar. Ik ben vorig jaar blijven zitten dus eigenlijk hoor ik al in havo 4 te zitten maar ik ben blij dat ik deze stap heb gemaakt om de klas over te doen want het gaat nu super goed! Ik ga volgend jaar dus naar 4 Havo dus moet je een profiel kiezen met daarbij horende vakken en dat is niet zo makkelijk.

Je kunt bijvoorbeeld kiezen uit Natuur&Techniek, Natuur&Gezondheid, Economie&Maatschappij of Cultuur&Maatschappij. Voor mij vielen de natuurprofielen meteen af. Zelf ben ik gewoon niet erg goed in scheikunde, natuurkunde of biologie dus leek het mij ook niet zo slim om het dan te gaan kiezen. Ik heb meer een talenknobbel en ik vind aardrijkskunde erg interessant. Economie heb in eigenlijk ook niet zoveel mee en wiskunde vind ik erg moeilijk. The struggle!

Zelf weet ik ook nog niet welke opleiding ik zou willen gaan volgen maar ik vind zelf dat ik daar nog wat te jong voor ben om dat allemaal nu al te gaan beslissen. Daarom ben ik voor een profiel gegaan waar je best veel mee kan. Ik heb cultuur&maatschappij gekozen omdat het me erg aansprak. De vakken vind ik allemaal leuk behalve wiskunde en geschiedenis maar daar moet ik maar even doorheen bijten. Ik ben erg tevreden en blij dat het is gelukt! Ook krijg ik er kunst & beeldend wat ik erg leuk vind. Je kunt met dat vak vele kanten mee op en je mag zelf beslissen waar je in wilt verdiepen. Ik wil me graag verdiepen in fotografie en photoshop dus dat wordt erg interessant! Hieronder kun je zien welke vakken ik allemaal precies heb gekozen.

2015/02/img_0046.png
Ik hoop dat jullie het leuk vonden ❀️

Wat is jouw profielkeuze?
Liefs,
Nynke

13 gedachtes over “Mijn profielkeuze β€’ { The struggle }

Geef een reactie

