H&M inspiration πŸŽ€

H&M is een van mijn favoriete kledingwinkels en ik kom er altijd met veel plezier. Vandaag laat ik een inspiratie outfit zien waarvan alle kleding van de H&M komt. Ik vind het altijd erg leuk om zulke inspiratie outfits te zien bij andere dus vandaag een van mij!

2015/02/img_9982.jpg

2015/02/img_9984.jpg
Deze outfit is zoals je kunt zien erg zwart. Ik vind zwart een fijne kleur om te dragen. Natuurlijk niet tΓ© veel maar soms zou ik zo’n outfit meteen aan kunnen trekken. De kettingen vind ik erg mooi omdat het zoveel kleine kettinkjes bij elkaar zijn en dat staat super leuk.

Dit was een klein extra artikel maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden πŸ™‚

Liefs ❀️
Nynke

8 thoughts on “H&M inspiration πŸŽ€

Geef een reactie

