Review • Max&More blush

Beauty, Review

2015/02/img_0073.jpg
Action make up is een van de meest budget make up die er is. Zelf vind ik het altijd super leuk om te testen en er zitten soms wel echt super goede producten bij maar ook tegenvallers. Laatst was ik even in de Action en zag ik deze prachtige blush liggen. Voor zo’n klein prijsje moest ik hem gewoon meenemen en testen dus dat ga ik vandaag voor jullie doen!

br />
2015/02/img_0069.jpg
De blush is goed verpakt en dat is erg fijn omdat hij dan niet al gebruikt is. Mensen die bijvoorbeeld een blush al gebruiken en proberen is gewoon niet fijn als je dan een ander de blush koopt en er pas later achter komt. Er waren verschillende soorten maar deze vond ik de mooiste! Dit is Rosewood.

2015/02/img_0072.jpg

2015/02/img_0074.jpg
Zelf had ik nog nooit een action blush uitgeprobeerd dus ik was erg benieuwd naar de pigmentatie en de kwaliteit van de blush! Toen ik de blush opendeed viel mij meteen op dat er twee kanten zijn die je kunt open maken. Ten eerste de blush zelf en ten tweede een spiegeltje met een applicator. Echt super luxe eigenlijk en heel handig!

2015/02/img_0077.jpg
Dan is het tijd voor het pigment en ik was echt verbaasd hoe goed het was!
De kleur is prachtig en erg duidelijk. Ik ben erg tevreden!

2015/02/img_0078.jpg
Ik had niet verwacht dat hij zo mooi was! Voor dit kleine prijsje zou ik hem zo aanraden en de volgende keer als ik weer bij de Action ben neem ik er meer van mee.

Deze Max&More blush is te koop bij de Action voor €0,99

Veel liefs,
Nynke

9 gedachtes over “Review • Max&More blush

Geef een reactie

