Get unready with me!

Beauty

2015/02/img_0121.jpg
Het leek me super leuk om een keer een get unready artikel te maken voor jullie! In dit artikel laat ik al mijn producten zien die ik gebruik als ik me ’s avonds reinig.

2015/02/img_0124.jpg
Micelair water van Nivea
Mijn fa vo riet van dit moment! Hij werkt super goed en erg fijn! Ik gebruik hem om mijn oog make-up eraf te halen en mijn foundation. Mijn ogen zijn erg gevoelig en daarom vind ik cleansing oil niet zo fijn. Het Micelair water is echt aan te raden!

2015/02/img_0125.jpg
Wash off
Om echt mijn hele gezicht te reinigen gebruik ik deze Wash off. Dit product werkt erg goed als ik bijvoorbeeld last heb van onzuiverheden maar soms sla ik deze stap ook wel over als ik er veel te moe voor ben. Dus dit gebruik ik niet elke dag.

2015/02/img_0123.jpg

2015/02/img_0126.jpg
Clearasil daily clear en Tea tree facial scrub
Twee hele fijne producten! Deze producten wissel ik ook vaak af. De Clearasil gebruik al best een tijdje en heb ik ooit een keer gekocht bij de Action voor een klein prijsje. Het resultaat is niet heel denderend terwijl ik dat met mijn nieuwe tea tree scrub wel heb! Hij komt van de op=op voordeelshop en koste ook geen scheet. Hij ruikt heerlijk fris en hij is fijn in gebruik! Ik gebruik ook vaak ’s ochtends.

2015/02/img_0139.jpg
Last but not least poets ik natuurlijk even mijn tanden. Deze tandpasta heb ik onlangs gekocht bij de Action en werkt prima. Ik vind deze elektrische tandenborstel toch wel de fijnste!

Dit waren alle producten die ik gebruik voor als ik ga slapen! Natuurlijk vergeet ik soms wel wat of gebruik ik niet altijd alle reinigingsproducten maar dit vind ik toch wel de fijnste!
Laat me weten welke jij het fijnst vind. 😊

Veel liefs,
Nynke

10 gedachtes over “Get unready with me!

Geef een reactie

