Fangirl momentje • 5 sos

Lifestyle, Persoonlijk

2015/02/img_0368.jpgVorig jaar op 24 Juni ben ik naar het concert van One Direction geweest samen met een goede vriendin. In het voorprogramma speelde 5 Seconds of Summer wat bij mij veel indruk had gemaakt. Ik kende ze daarvoor niet heel goed en ik begon er steeds meer over te horen.
Nu, iets meer dan een half jaar later ben ik een beetje een fan. Het leek me wel leuk om een keer een fangirl momentje te doen omdat jullie dan ook weer wat meer van mij komen te weten.

2015/02/img_0359.jpg
Ik luister de laatste tijd erg veel naar 5 Seconds of Summer en ik ken bijna alle liedjes. In 5 seconds of summer spelen Ashton Irwin (drum), Calum Hood (basgitaar), Luke Hemmings (gitaar) en Michael Clifford (gitaar).
Ik vind het een erg leuke band omdat ze gewoon wat anders zijn dan de andere bands. Ze nemen niet alles te serieus en ze doen de meest grappige dingen. Op dit moment zijn ze in Japan. 😄

Wat vind jij van ze?

Liefs,
Nynke

2015/02/img_0366.jpg

2015/02/img_0374.jpg

10 gedachtes over “Fangirl momentje • 5 sos

Geef een reactie

