Mijn vakantie ✨

Persoonlijk

Nog een paar dagen en dan is mijn vakantie alweer voorbij! ;(
Ik heb veel leuke dingen gedaan en het leek me leuk om mijn vakantie te delen in foto’s

2015/02/img_0471-2.jpg
Kijk je mee? 😄

Misschien had je al gemerkt dat ik wat minder bezig was met mijn blog deze week maar dat kwam meer omdat ik niet veel tijd had om er mee bezig te gaan. Ik ben 5 dagen bij mijn opa & oma geweest samen met mijn nichtje en het was super gezellig! We zijn naar de stad geweest en hebben veel films gekeken.

2015/02/img_0258.jpg
De lekkerste Belgische friet ever!

2015/02/img_02551.jpg
In de Hema samen met mijn nichtje.

2015/02/img_9792.jpg
Nieuwe schoenen gekocht ❤️

2015/02/img_0484.png
We zijn ook even in Harlingen geweest en we hadden dit prachtige uitzicht.❤️

2015/02/img_0485.png
We hebben veel films gekeken waaronder Mockingjay, verliefd op Ibiza, the other end of the line en Bride wars. Erg leuke films!

2015/02/img_0427.jpg
Mijn nichtje had ook mijn haar ingevlochten waarbij ik deze mooie golven kreeg in mijn haar.

2015/02/img_0325.jpg
Filmavond ❤️

Ik hoop dat de meeste van jullie ook een geslaagde vakantie hadden/hebben.
Wat heb jij gedaan?

Veel liefs,
Nynke

10 gedachtes over “Mijn vakantie ✨

Geef een reactie

