Mijn plannen en doelen voor Maart ❤️

Persoonlijk



Maart, mijn favoriete maand van het jaar. Waarom? Ik ben jarig op 9 Maart en ik word 16! Ook zijn veel van mijn andere familieleden jarig in maart en ik vind het wel een relaxte maand. Het begint alleen niet zo leuk omdat ik aankomende dinsdag een crematie heb maar gelukkig is dat het enige.

Mijn plannen en doelen voor deze maand zijn: 

  • Eerder naar bed
  • Groot feest organiseren voor mijn 16e verjaardag
  • Naar de bioscoop met vrienden
  • Naar de Primark
  • Misschien aan het einde van de maand mijn MacBook kopen 😄

Ik ben best wel een beetje heel erg excited en ik heb er veel zin in! Volgende week ga ik naar Utrecht om daar alvast met al mijn andere familie mijn verjaardag te vieren. 

Fijne zondag nog voor jullie.

Liefs❤️

20 gedachtes over “Mijn plannen en doelen voor Maart ❤️

Geef een reactie

