Essence Stay all day 16h concealer

2015-02-28 06.50.17
Heey! Vandaag weer een review van een van  mijn favortiete budgetmerken: Essence. Ik las veel positieve reviews over deze concealer en ik wou hem graag zelf ook proberen! Ik zag deze laatst bij de kruidvat bij ons in het dorp en ik had hem daar nooit eerder gezien omdat onze kruidvat geen tweede schap heeft. Misschien over het hoofd gezien of hij was uitverkocht.
2015-02-28 06.53.52

De verpakking spreekt mij erg aan en ik vind hem heel erg mooi! Deze soort applicator vind ik het fijnst vergeleken met de andere concealer die Essence heeft. Ik heb kleur 20 ‘Soft Beige’ genomen. de perfecte kleur voor mij!

2015-02-28 06.51.29

2015-02-28 06.52.12

Als ik de concealer swatch op mijn hand, valt de goede pigmentatie me direct op. De concealer heeft een gele ondertoon, wat goed is voor mijn huid. De substantie smeert fijn uit en dekt goed. Top! De concealer heeft ook een goed formaat zodat je hem snel in je tas kunt stoppen om onderweg even bij te werken!

Een echte aanrader!

De concealer is verkrijgbaar bij o.a de Kruidvat en de Etos voor 2,59
Welke concealer gebruiken jullie op dit moment?

Liefs,
Nynke

5 thoughts on “Essence Stay all day 16h concealer

Geef een reactie

