5sos 🎸 TAG

Geen categorie

Zoals je misschien al een paar artikelen terug had gezien ben ik erg fan van 5sos en daarom leek het mij heel leuk om een 5sos TAG te doen. Ik zag deze laatst op Tumblr en het leek me super leuk om te doen!  Het zijn 16 vragen dus laten we snel gaan beginnen!

1 Favoriete liedje van 5sos?
Voodoo doll en too late

2 Favoriete 5sos bandlid?
Ashton Fletcher Irwin

3 Hoe kwam je op 5sos?
Via YouTube en ze speelden vorig jaar in het voorprogramma van One Direction waar ik ben geweest. Ze maakten toen erg indruk!

4 Favoriete 5sos cover?
Teenage Dream van Katy Pery

5 Heb je ze ooit ontmoet?
Niet echt ontmoet, alleen gezien op het concert

6 Volgt 5sos je op twitter of tumblr?
nope

7 Wat heb je allemaal van 5sos?
Posters en shirt

687574-dda11126-fb59-11e3-9463-539ac6ca705b

Would you rather:

8 Eat a pizza with Michael or play video games with Luke?
Pizza eten met Michael

9 Have a night in or out with the boys?
Night out

10 Have the band split now and they remain friends forever, or them split 10 years from now, but stop talking to each other
The band nu uitelkaar gaat

11 Have a hug from one of them or have one of them look at you for an entire gig?
Deze is echt vreselijk moeilijk! Ik denk een knuffel

12 Swimming with Cake or sunbathing with Mashton (Cake zijn Calum en Luke, Mashton zijn Michael en Ashton)
Sunbathing with Mashton

13 Live in a house with the boys in London or Sydney
Sydney

14 Go to an acoustic show or a concert?
Accoustic show

15 Sing a duet with Luke or dye your hair with Michael?
Duet zingen met Luke

16 Have one of Calum’s beanies, or Luke’s band tees?
Luke’s band tees

Dit was de TAG dan! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zo ook weer wat meer te weten kwamen over mij.
Van wie ben jij heel erg fan?

Liefs,

Nynke

8 gedachtes over “5sos 🎸 TAG

Geef een reactie

