Friday favorites #1

3a00eb5271
Steeds vaker zie ik de friday favorites voorbij komen bij verschillende bloggers, leuk! ik was van plan om de favorites van Februari te doen maar daar kwam ik jammergenoeg niet aan toe en Februari was ook zo snel om! Daarom leek het me leuk om ook een een friday favorites te doen. Ik behandel wat favorieten die ik de laatste tijd heb veel heb gebruikt. Kijk snel mee! 🙂
Essence ‘Barely there’ 

Een lipstick die ik de laatste tijd veel heb gedragen! Deze lipstick heb ik al een tijdje en ik ben er nog steeds erg blij mee! Het is barely there van Essence. Een erg mooie natuurlijke kleur waar ik van hou en ik draag hem ook vaak naar school. Het is een iets donkere kleur dan je eigen lippen.  I love it!

Amerikaans snoep 

2012-11-03-nerdsrope Reese's-PB-Cups-Wrapper-Small

Amerikaans snoep! Vorige week was ik in de Jamin en ik heb best veel Amerikaans snoep gekocht met mijn nichtje en ik ben er nu echt helemaal gek op! Het is natuurlijk niet zo gezond maar het is wel erg lekker! Vooral deze 2 hierboven zijn favoriet.

Nivea Micellair water

Nivea-Sensitive2-1024x682

Weer iets heel anders. Deze micelaillair water van Nivea! Vooral in de vakantie was ik best lui om mijn make up eraf te halen en met dit product lukt dat in 1 keer! Hij is super fijn en werkt erg goed. Echt een aanrader!

New Balance 410 

Deze leukerds heb ik de laatste tijd ook erg veel gedragen! Ik heb ze ook al best een tijdje en heb ze weer soort van herontdekt. Ze lopen erg fijn en zijn ook super te combineren. 🙂

Muesli

c

Soms heb je van die momenten dat je echt even bent uitgekeken op brood. Nou de laatste tijd had ik dat en ik begonnen met muesli en fruit voor het ontbijt. Ik vind het echt yum! vooral de fruit muesli van de Jumbo is erg lekker!

Dit waren dan alle Favorites! Erg veel random en verschillende dingen maar ik hoop dat jullie het leuk vonden! Misschien ga ik dit wel vaker doen en laat me weten wat jouw favorieten zijn van de afgelopen tijd.

Liefs,
Nynke

6 thoughts on “Friday favorites #1

Geef een reactie

