Mijn zaterdag ❤️

Persoonlijk

️Heey!

Zoals jullie misschien al hadden kunnen lezen in mijn ‘doelen en plannen voor Maart’ artikel zou ik dit weekend naar Utrecht om mijn verjaardag alvast te vieren. Ik ben morgen jarig. Het was een erg leuke dag geworden! Daarvoor waren we even langs de Primark in Almere geweest want dat was op de route en we waren sowieso nog van plan om er heen te gaan. Er komt nog een apart artikel van alle spullen die ik heb gekocht bij de Primark!

 

De primark! Waar ik lekker ben geslaagd. Wat is het toch een fijne winkel 🙂

Daarna toen we in Utrecht waren kregen we taart. Een 5sos taart! Mijn familie kent me goed 😉 de taart was alleen een beetje misvormt geworden omdat hij 120 km moest verdragen. Toch was het super leuk en kreeg ik nog wat cadeautjes.

pizzaaa! Met de hele familie hadden we pizza besteld en het was heerlijk  🙂 ik had salami met chorizo.

Mooie zonsondergang

Daarna ging ik met mijn moeder naar ‘Moeder, ik wil bij de revue’ het was erg leuk!

Dit was dan mijn zaterdag. Ik vond het een erg leuke dag en ik heb er veel van genoten 🙂

Liefs ❤️

Geef een reactie

