eBay aankoopjes ~ April 2015

Beauty, Fashion, Travel

tumblr_inline_mr6umh5dl31qz4rgp

Heey!

Het is een lange tijd dat jullie niks meer hebben gehoord van mij en daarvoor mijn excuses. Ik had het de laatste tijd erg druk met school en soms heb je zo’n moment dat je het even niet meer weet wat je met je blog aan moet. Ik had gewoon geen inspiratie terwijl ik wel heel graag leuke artikelen wou maken. Na een korte pauze ga ik er weer tegenaan!

Om te beginnen heb ik wat leuke dingetjes die ik heb gekocht bij eBay. I love eBay en soms moet ik echt weer even wat dingetjes bestellen.
Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal gekocht heb! Enjoy πŸ™‚


Mini travel notebook €3,40
Een super leuk klein notitieboekje. Ik hou heel erg van kleine notitieboekjes en ik kan er ook geen genoeg van krijgen. Vaak als ik op reis ga of op vakantie schrijf ik vaak over van alles wat we hebben gedaan en daarom leek dit boekje mij erg toepasselijk πŸ˜‰

0-3-SILICONE-TPU-BUMPER-CASE-CLEAR-HARD-BACK-COVER-FOR-IPHONE-4-5-S-5C-6-PLUS

iPhone 5s bumper case met doorzichtige achterkant  €1,00
Ik kan het altijd niet laten om bij een eBay bestelling ook een leuke telefoonhoesje te bestellen. Deze wou ik al heel lang en voor die prijs heb ik er meteen 2 gekocht. De lichtblauwe en de paarse heb ik gekocht.

MAC-BLACK-KOHL-CRAYON-EYELINER-PENCIL-NEW-BOXED

Mac oogpotlood  €4,77

Ik zag dit MAC oogpotlood staan en ik was erg benieuwd naar hoe hij zou zijn. Waarschijnlijk is hij fake maar ik was erg nieuwsgierig naar de kwaliteit dus plaatste ik hem in mijn mandje.

Double-Set-Fakeplugs-Fake-Piercing-Plug-FleshTunnel-Earplug-Earring-6-8-10-12-mm
Fake earplugs  €3,99

Een vriendin en ik zijn helemaal gek op fake earplugs. Ze zien er super leuk uit en je hebt geen echte stretchers nodig. Toen ik deze zag moest ik ze wel bestellen. Ik heb de holografische gekocht van 8mm breedte.

Dit waren mijn 4 kleine aankoopjes. Ik ben er erg blij mee en ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Liefs,
Nynke

11 gedachtes over “eBay aankoopjes ~ April 2015

Geef een reactie

