5 typische dingen voor avondmensen πŸ’€

Ik ben echt een avond mens en het leek me wel erg leuk om wat typische dingen op te zoeken voor avond mensen. Misschien herken jij jezelf erin! 😊

 Je dutjes tussen de snooze buttons in zijn de allerbeste die er bestaan.

Soms zijn die 8 minuten tussen de snooze door de beste 8 minuten van de dag. Je kunt nog even slapen en ze helpen super veel.

Je telt de uren van hoeveel je nog kan slapen

Super herkenbaar vast.  Je telt de uren van hoeveel je nog kan slapen. 8 uur slaap? Oh dan kan ik nog wel even wakker blijven πŸ˜‰

ο»Ώο»Ώ 

Je kunt ’s avonds wel een marathon rennen zoveel energie heb je

Herken je dat? Je valt bijna in slaap op school en bent super moe als je terug komt. Maar er gebeurt iets in je lichaam in de tussentijd zo dat je ’s avonds opeens allemaal energie hebt en alles kunt gaan doen.. 

Er is bijna niemand meer online op whatsapp

Want ja iedereen slaap al en jij bent weer de enige die zo laat wakker is. Je hebt dus niet zoveel te doen omdat iedereen al slaapt

Je belooft je zelf altijd de dag erna om op tijd te gaan slapen

“En nu ga ik echt om 10 uur slapen”. Dit is een zin die ik vaak gebruik als ik de volgende dag doodmoe ben en vroeg moet opstaan maar het lukt maar nooit..

Ik hoop dat je je jezelf er misschien in kon herkennen en dat je het leuk vond om te lezen. 

Heb jij nog typische dingen voor avondmensen? 

Liefs, Nynke ❀️

    

3 thoughts on “5 typische dingen voor avondmensen πŸ’€

Geef een reactie

