Paasvakantie! 🌷

Persoonlijk

️️Heey! 



Ik heb afgelopen donderdag en vrijdag vrij gekregen omdat de leraren studiedag hadden en natuurlijk goede vrijdag. Daarna heb ik volgende week ook vrij en dat vind ik heerlijk. Ik heb het de laatste paar weken erg druk gehad op school en ik was wel weer even toe aan vakantie. Niet veel scholen hebben volgende week vakantie maar die hebben dan 2 weken meivakantie terwijl ik maar 1 week meivakantie heb. Ik ga deze vakantie ook helemaal niet zo veel doen en dat is soms ook fijn. Wel ga ik sowieso naar Insurgent omdat ik die erg graag wil zien en ga ik afspreken met vriendinnen. Ook ga ik met mijn blog bezig en er beloven leuke artikelen aan te komen. 

Heb jij ook paasvakantie en wat ga jij doen die week? 

Liefs, 

Nynke 

7 gedachtes over “Paasvakantie! 🌷

Geef een reactie

