Favoriete liedjes van het moment ♫ ♡

Ik luister elke dag muziek en ik vind super leuk om nieuwe muziek te ontdekken. Ik ben eigenlijk niet zo’n iemand die alleen maar liedjes van de afgelopen tijd luistert. Als een liedje echt leuk is dan luister ik er ook best lang naar totdat ik het zat ben eigenlijk haha. Altijd zijn er een paar liedjes die ik als eerste keus heb staan in mijn playlist en dat kan elke dag weer veranderen. Vandaag deel ik mijn favoriete liedjes van dit moment. Zo kunnen jullie misschien inspiratie op doen of herkennen jullie een paar favorieten. ❤

Disclosure – You & Me feat. Eliza Doolittle (Flume Remix)

Dit liedje luister ik nu ongeveer bijna elke dag en ik weet niet waarom :’) Degene die het zingen ken ik ook niet maar ik kwam het liedje tegen toen ik op YouTube aan het zoeken was naar een ander liedje. Ik vind het een heel erg leuk liedje en ik word er helemaal blij van.

Sam Smith – Like I Can

Ik vind liedjes van Sam Smith echt super mooi. Hij heeft een leuke stem en zijn liedjes zijn altijd erg mooi. Dit liedje hoorde ik op de radio en ik vond hem meteen leuk. Nu luister ik hem best vaak net zoals een paar andere liedjes van Sam Smith.

Jordin Sparks, Chris Brown – No Air (Official Video) ft. Chris Brown

Dit liedje is alweer 6 jaar oud en het is nog steeds een super mooi liedje. Het is echt zo’n liedje waar ik mee kan blèren en zingen. Als je het liedje luistert klinkt het eigenlijk niet eens dat het 6 jaar oud is.

Maroon 5 – Sugar

Van dit liedje word ik echt blij en krijg ik meteen zo’n zomers gevoel. Het is een vrolijk liedje met ook een hele leuke musicvideo. Maroon 5 is ook een hele leuke band met leuke liedjes zoals maps en animals. Dit liedje is nu erg populair.

This – Ed Sheeran

Dit vind ik zo’n prachtig lied. Het is zo’n rustig liedje met veel herinneringen. Ik vind Ed Sheeran ook een geweldige zanger met prachtige liedjes zoals Lego House. Echt een aanrader

Dit waren alle liedjes die ik op dit moment veel luister. De liedjes zijn allemaal een beetje verschillend maar wel super leuk.

Wat is jouw favoriete liedje van het moment?

Liefs,
Nynke

5 thoughts on “Favoriete liedjes van het moment ♫ ♡

Geef een reactie

