♡ 25 vragen TAG (persoonlijk en random) ♡

Lifestyle

2f23623cd3c65008b9c510199d0b932c

Heey!

Vandaag weer eens een TAG! Ik was opzoek naar leuke TAGs toen ik deze tag voorbij zag komen bij Elise Joanne. HEt leek me een erg leuke tag om te doen en daarom deel ik deze vandaag met jullie! Het zijn 25 vragen die random en soms persoonlijk zijn. Benieuwd? Kijk mee! 🙂

Heb je huisdieren?

Ja wij hebben thuis drie huisdieren! Twee cavia’s van ongeveer 1 jaar oud en een hond Cody hij is 4 jaar. Ze zijn super lief en cute.

Noem de drie dingen die het dichtste bij je zijn?

Mijn laptop waar ik nu op zit, de bank en mijn mobiel waar ik nu op muziek luister.

Hoe is het weer nu?

Het weer is super slecht! Het waait super hard en het kouuuud. Ik dacht dat het lente was maar aan het weer te zien is het herfst.. ;(

Heb je je rijbewijs? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?

Nee ik heb geen rijbewijs want ik ben nu nog 16 jaar. Ik zou graag wel een rijbewijs willen als ik 18 ben!

Hoe laat was je vanochtend wakker?

07:20 ging mijn wekker. Ik had het eerste uur vrij en bleef in bed liggen tot 08:50 😉

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Dat was gisteravond

Wat is de laatste film die je hebt gekeken?

Euhm.. Ohja! Ik heb vandaag (dinsdag 31 maart) een film op school gekeken met geschiedenis. Het was Goodbye Lenin een Duitse film maar hij was wel leuk opzich.

Wat staat er in je laatste smsje?

Ik sms eigenlijk nooit meer. Het is altijd whatsapp eigenlijk. Mijn allerlaatste smsje was dat ik naar mijn moeder stuurde dat ik met de trein van 21:50 ging. Dat is alweer een tijdje terug. Mijn laatste whatsapp berichtje was dat ik aan mijn klasgenoten in de groepsapp vertel dat ik een 9,0 op natuurkunde had (proud) 😉

Wat is je ringtone?

Er belt bijna niemand mij als ik het geluid aan heb staan haha! Mijn ringtone (zeg maar gewoon beltoon, klinkt veel beter) is opening van iPhone

Ben je wel eens in een ander land geweest?

Ja in heel veel verschillende landen. Belgie, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Polen, Tsjechie, Slovakije, Denemarken, Kroatie, Slovenie, Zwitserland, Oostenrijk, Italie, Monaco, Spanje, Engeland en dat zijn ze ongeveer denk ik wel! Ik hou van reizen en ik ga binnenkort naar Griekenland! 🙂

zelfgemaakt

Houd je van sushi?

Ja ik houd heel erg van sushi! Ik eet het alleen niet zoveel. De laatste keer was toen we gingen uiteten in het wokpaleis.

Waar doe je boodschappen?

Mijn moeder doet eigenlijk altijd alle boodschappen. Dat doet ze meestal in de Jumbo en de Lidl.

Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?

Nee nog nooit

Hoeveel broers en/of zussen heb je?

Ik heb een zusje en een broertje. Ik ben het oudste kind van de hele familie.

Heb je een computer of laptop?

We hebben thuis 4 laptops. Ja dat zijn er best veel

Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?

Volgend jaar is dat, dan word ik 17

Draag je een bril of lenzen?

Nee gelukkig niet

tumblr_mmdqy0w5WP1sn8g5ko1_500

Verf je je haar?

Vroeger wel maar nu niet meer. Ik verf nu ongeveer een jaar niet meer mijn haar maar ik heb het nooit permanent gehad altijd kleurspoeling.

Wat ben je van plan vandaag te doen?

Het is 14:33. Ik ga zometeen bezig met school, geschiedenis toets morgen :(. Als ik dit schrijf heb ik nog school trouwens. Vanavond ga ik trainen.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Ik huil eigenlijk niet zo vaak dus ik weet het even niet meer wanneer de laatste keer was.

Wat is je favoriete pizza beleg?

Ik vind salami met ui erg lekker!

IMG_0773

Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?

Cheeseburger

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?

Jaa, ik ga wel eens naar feestjes en soms ben ik dan 3 uur thuis maar ik was een keer dat ik pas 8 uur ’s ochtends ging slapen dat was toen met mijn nichtje en we stonden 2 uurtjes later alweer op haha. Ik logeerde bij mijn nichtje en we waren vol energie. We hadden allemaal lekker eten en we gingen toen wel iets van 5 films kijken. Het was super leuk!

Wat is de kleur van je ogen?

Blauw groen grijs. Een mengsel van dat!

Kun je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola

Jaa dat proef ik en raar genoeg vind ik pepsi lekkerder.

Dit was de TAG dan alweer! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. Bij deze tag ik iedereen die hem wil gaan doen.

Veel liefs,
Nynke

5 gedachtes over “♡ 25 vragen TAG (persoonlijk en random) ♡

Geef een reactie

