Wat neem ik mee voor een weekend weg? ๐ŸŒธโ˜€๏ธ๐ŸŒŽ

Travel

Vandaag weer een nieuwe blogpost! Vandaag leek het mij leuk om met jullie te delen wat ik allemaal meeneem voor een weekend weg! Ik ga om de week voor een weekend naar mijn vader en soms ga ik een weekendje weg. In deze blogpost laat ik jullie zien wat ik meestal meeneem als ik een weekend weg ga.


 

Wat zit er in mijn toilettas?

Ik ben heel erg fan van de budgetproducten als ik ergens heen ga omdat het altijd een beetje link is om dure producten mee te nemen want misschien kunnen ze stuk gaan in je tas. Ik ga dit weekend naar een feestje dus neem ik iets meer make up mee als gewoonlijk maar dit neem ik meestal mee. ๐Ÿ˜Š Het toilettasje is van Oililly. Ik vind hem erg fijn omdat je er ook door heen kunt kijken.

 

Qua kleding verschilt het eigenlijk heel erg. Het hangt er van af van het weer en wat we gaan doen. Voorderest neem ik vaak mijn schoolspullen mee, als ik huiswerk of toetsen heb kan ik dat dan daar maken. Ook neem ik mijn notitieboekje mee voor mijn blog en voor inspiratie en ideeรซn.

De overige toiletspullen heb ik al bij mijn vader zoals reinigingspullen en tandenborstel. Ook neem ik mijn sporttas mee met volleybalspullen als ik die zaterdag een wedstrijd heb.

Ik hoop dat je dit een leuk artikel vond! Wat zijn jouw essentials?

Veel liefs,

Nynke

 

2 gedachtes over “Wat neem ik mee voor een weekend weg? ๐ŸŒธโ˜€๏ธ๐ŸŒŽ

  1. Zelf neem ik altijd hele onnozele dingen mee als een woordzoeker puzzelboekje en een paar kilo make-up, maar ik vergeet altijd de belangrijke dingen als tandpasta en een pyjama haha

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

