Kleine update • april 2015 ✨

Persoonlijk

 

️️Heey!

Vandaag even een kleine update. Het leek me wel erg leuk om even te laten hoe het nu met me gaat en wat er allemaal is veranderd. Vandaar even deze update. Ook zijn er wat nieuwe dingen die ik wil delen en wordt dit een beetje een klets artikel 🙂

Nieuwe schoenen

Jaa FINALLY! Ik heb nieuwe schoenen. De Adidas superstar in het wit met zwarte strepen. Deze wou ik al super lang en ze zijn tegenwoordig erg populair. Je kunt ze heel goed combineren en het leken mij ideale schoenen. Ik heb ze nu ongeveer 2 weken en ze bevallen prima!

 

Social media

Na een tijdje ben ik weer helemaal met instagram en dat wou ik graag even delen. Je kunt mij volgen op Lifetasticnl. Ik volg je gelijk terug 🙂

Nieuw werk?!

Ik twijfelde er al een lange tijd over. Of ik nou een bijbaan zou nemen of niet. 2 jaar geleden had ik een krantenwijk maar dat was niet zo mijn ding. Ik wou wel graag een centje bij verdienen dus heb ik me wat verdiept in verschillende baantjes en het is gelukt. Ik ben aangenomen bij de Kruidvat! Ik ben echt super blij! Kruidvat vind ik een geweldige winkel en een paar uur per week tussen de make up en verzorgingspullen vind ik geen probleem.  Volgende week woensdag mag ik beginnen en ik heb er erg zin in!

Piano spelen

Ik heb vroeger keyboard gespeeld en ik vond dat super leuk. Ik speel nu al best een lange tijd niet meer en ik mos het. Daarom heb ik het weer wat opgepakt en ben ik nu lessen gaan volgen en het gaat goed!

Dit waren de update’s. Ik hoop dat je het interessant vond en ik vond het super leuk om te doen. ❤️

Liefs,

Nynke

4 gedachtes over “Kleine update • april 2015 ✨

Geef een reactie

