Catrice concealer cream 

 

️️Heey!

Vandaag eindelijk weer eens een review. Deze keer over de concealer Cream van Catrice. Ik houd van concealer en ik was erg benieuwd naar hoe deze zou zijn. Benieuwd? Kijk mee!

 

De verpakking ziet er mooi en compact uit. Zelf heb ik nog nooit een concealer in een potje gehad dus ik was erg nieuwschrierig over hoe dat beviel. Ik heb de kleur ivory gekozen. Deze kleur is een tint lichterl dan dat ik normaal heb. Dat vond ik wel erg handig  omdat ik het zou gaan gebruiken voor donkere kringen en dat is meestal wel handig.

Tijd om te kijken of het ook iets is! De substantie moest ik een beetje aan wennen maar het was erg prettig.

En wauw wat is hij fijn! Hij dekt goed en smeert goed uit. Super fijn! Ook erg handig voor onzuiverheden.

Bron: Misslipgloss

De concealer Cream van Catrice is €2,99 en onder andere te koop bij Etos en Kruidvat.

Een echte aanrader!

8 thoughts on “Catrice concealer cream 

Geef een reactie

