HupHollandHip Review + Info !

Beauty, Fashion, Review

IMG_3859

Aankomende maandag is het weer zover.. Koningsdag! Altijd is weer de struggle: Wat moet ik aan doen? HupHollandHip helpt je daarbij! Vandaag een review en informatie over de producten van HupHollandHip.nl

Informatie over HupHollandHip

Speciaal ontworpen door de designers van HupHollandHip voor Koningsdag. Verkrijgbaar in maat 36 tm 40. Deze shiny Hollandse lakpumps zijn mandarijn-Oranje met een rood-wit-blauwe strik. Met een hak van 10 cm. En.. je loopt er comfortabel op door het 2 cm grote plateautje.

HupHollandHip oranje pumps koningsdag

Ibiza-style Oranje accessoires
Naast de super vrolijke pumps, heeft HupHollandHip nog veel meer leuke Oranje accessoires ontworpen. Helemaal in de nu zo populaire Ibiza-style. Creëer je eigen Bohemian look met de leukste armbanden en ringen bijvoorbeeld. Allemaal met subtiele oranje touch.
(voorbeelden van armbandjes die er zijn)
Oranje armbandjes KoningsdagSleeve7 rode pied de poule

Toen ik dit allemaal had gelezen was ik erg enthousiast en benieuwd. Zelf had ik nog nooit een webshop gezien dat helemaal in het teken staat van Holland en koningsdag dus ik nam meteen een kijkje. Super leuk! Er is van alles en nog wat voor mannen en vrouwen met een goede kwaliteit.

Review

Afgelopen maandag had ik contact met de mensen van het bedrijf HupHollandHip. Ze vroegen mij of ik misschien ook producten van hun bedrijf wou reviewen. Zonder ook maar te twijfelen heb ik meteen ja gezegd. Ik kreeg meteen de volgende dag de spullen binnen wat super fijn was!

Ik kreeg een setje van oorbellen en een mooie armband binnen. Alles was mooi verpakt in een oranje zakje met een envelop. Het pakketje kon makkelijk door de brievenbus dus dat was een groot voordeel. Zo heb je ook veel lagere verzendkosten

IMG_3862

IMG_3865

De oorbellen die ik heb gekregen zijn helemaal oranje met glinsterende oranje steentjes. De oorbellen zijn ook erg licht wat ik erg fijn vind omdat ik zware oorbellen niet zo lang kan dragen. Pluspunt! De oorbellen zijn met een draaiknopje en ze zijn makkelijk om in te doen.
De oorbellen zou je zelfs op normale dagen kunnen dragen omdat ze niet te groot zijn.

IMG_3880

De armband is met touwtjes gevlochten en door de armband zitten kleine pareltjes heen. Aan de armband is ook een belletje bevestigd. De armband was voor mij iets te groot maar dat komt ook omdat ik vrij smalle polsen heb. Toch staat hij erg leuk!

IMG_3892

Deze accessoires kun je vinden op https://huphollandhip.nl/koningsdag-accessoires

Zelf ben ik erg tevreden over de kwaliteit van de producten dus raad ik deze webshop echt aan. Als je iets besteld krijg je het de volgende dag al in huis en dat is natuurlijk super handig!

De webshop https://huphollandhip.nl/ 

Alvast veel plezier op Koningsdag!

Liefs,
Nynke

3 gedachtes over “HupHollandHip Review + Info !

Geef een reactie

