Telefoonhoesjes STASH (iPhone 5/5s)

IMG_3896

Heey!

Vandaag weer eens een STASH! Het leek me wel eens leuk om een telefoonhoesjes stash te maken. Vandaag laat ik jullie al mijn telefoonhoesjes zien voor de iPhone 5 / 5s. Kijk mee! ๐Ÿ™‚

Ik heb nu ongeveer iets meer dan een jaar mijn iPhone 5 en ik ben er nog steeds super blij mee. Telefoonhoesjes vind ik erg leuk en ik wissel regelmatig qua telefoonhoesjes. Ik heb het opgedeeld in twee categorieรซn: Hard case en soft case met flip case.

IMG_3902

Hard case

Ik heb bij de foto’s gezet waar ik ze vandaan heb. Ik heb de meeste telefoonhoesjes van Mini In The Box. Puur omdat de hoesjes daar super goedkoop en leuk zijn. ๐Ÿ˜‰ Mijn favoriete hoesje is die van Michael Kors. Ik ben er super blij mee en die zit nu ook om mijn telefoon heen. Ik heb het hoesje gekocht in Bataviastad in Lelystad. Het telefoon hoesje van de Hema is transparant met zilveren strepen. Deze zat in zo’n pakket met stickers. Die vind ik ook erg leuk!

IMG_3903

Soft Case en Flip Case

Het hoesje van de Primark was maar 1 euro dus die kon ik niet laten liggen. Deze is neon roze met ribbeltjes. Hij beschermt de telefoon wel goed alleen gaan de randen soms los. De telefoonhoesjes van de Mini In The Box vind ik erg leuk. De ene is een soort van camera. De lens van de camera kun je uitvouwen. Het rode hoesje is heeft kleine vleugeltjes. De Flip Case is van de Action. Deze was erg goedkoop en heel handig. Ik gebruik hem nu niet zoveel meer.

IMG_3908

IMG_3899

Dit waren al mijn telefoonhoesjes. Ik hoop dat jullie het leuk vonden ๐Ÿ™‚

Watvoor telefoon heb jij en houd jij ook zoveel van telefoonhoesjes?

Liefs,
Nynke

5 thoughts on “Telefoonhoesjes STASH (iPhone 5/5s)

Geef een reactie

