Nails of the day #1 Revlon

nagellak3

Vandaag weer een nieuw artikel over iets wat ik nog nooit heb gedaan. Een nails of the day! Ik weet eigenlijk niet waarom ik het nooit heb gedaan maar ik denk omdat ik de laatste tijd nooit meer  nagellak op doe en zelf ben ik er ook geen ster in. Toch leek het me wel erg leuk om een keer te doen! Bij deze een nails of the day #1 πŸ™‚

Laatst toen ik in de Action was moest ik natuurlijk even kijken bij de make up en de nagellak want ja, je weet maar nooit! Daar had ik dit leuke nagellakje gevonden. Het was een aparte kleur maar ik wou hem graag hebben. Het is nummer 190 Spanish Moss. Zelf had ik nog geen ervaring met nagellakjes van Revlon maar ik hoorde er wel positieve reacties over.

nagellak

Hier had ik nog niks op. Mijn nagels zijn niet de mooiste van allemaal maar het kan er mee door ;). Mijn nagels groeien best langzaam.

nagellak1

Hier mijn hand met nagellak! Na 2 laagjes was de dekking perfect. Een mooie glanzende kleur. Het kwastje vind ik erg fijn! De kleur is niet erg super zomers en vrolijk maar ik vond hem toch goed staan. Ik ben tevreden!

nagellak2

Ik vind de kleur erg mooi en de nagellak droogt snel.
Revlon Colorstay is momenteel verkrijgbaar bij de Action voor €0,99 per stuk.

Heb jij bij de Action al nagellakken van Revlon gekocht? 

Liefs,
Nynke

3 thoughts on “Nails of the day #1 Revlon

Geef een reactie

