Social Media TAG

Deze leuke TAG heb ik gezien bij Vera en Suz van Versus A. Ik vond het een erg leuke TAG en ik besloot hem ook te doen! Het zijn 11 vragen die allemaal met Social Media te maken heeft. Ik gebruik heel vaak Social Media dus leek het mij de perfecte TAG om nu te doen 😉


Let’s get started!

1. Welke social media kanalen gebruik je?
Nou heb je even.. Haha, ik gebruik erg veel verschillende Social Media zoals Whatsapp, Instagram, Twitter, Facebook, WeHeartIt, Snapchat en Tumblr.

2. Wat zijn je favoriete social media kanalen?
Sowieso Instagram en Whatsapp

3. Wat is je minst favoriete social media kanaal?
Mijn minst favoriete account is denk ik toch Tumblr? Tsja waarom? Ik weet het niet. Ik heb het hele Tumblr nooit echt goed begrepen en ik snap soms ook niet echt hoe het werkt. Ik zou dan veel sneller voor WeHeartIt gaan als ik inspiratie nodig heb.

4. Welke gebruik je eigenlijk te weinig?
Facebook! Ik gebruik het echt te weinig en ik weet eigenlijk ook niet waarom. Het is juist een erg handige app!

5. Wat vind je irritant op social media?
De reclame’s en de ongevraagde dingen die ze soms doen. Soms is je account helemaal niet zo goed afgeschermd dan je denkt en soms van die aparte mensen die van alles kunnen doen op social media.

6. Hoe vaak per dag zit je op social media?
Ik ben er eigenlijk de hele dag wel mee bezig. ’s Ochtends, in de pauze’s, ’s Middags, ’s Avonds. Erg vaak in ieder geval!

7. Meldingen aan of uit?
Aan! Ik heb eigenlijk bij elke app de melding aan staan behalve bij groepen van Whatsapp, en dan bedoel ik echt van die Spamgroepen. Je kent ze wel..

8. Emoji’s, wel of niet?
Ofcourse! Ik houd van Emoji’s! Maar niet te veel natuurlijk 😉

9. Hashtags, wel of niet?
Nee, niet meer. Vroeger gebruikte ik het veel op Twitter en Instagram maar nu nooit meer.

10. Welk social media kanaal denk je dat als eerste verdwijnt?
Over deze vraag moest ik echt even nadenken! Ik denk Twitter. Omdat bijna niemand er echt meer mee bezig is en veel andere Social Media overtreft Twitter een beetje. Zelf ben ik er ook nog nauwelijks op te vinden.

11. Wat zijn je favoriete accounts om te volgen?
Ik volg natuurlijk al mijn vrienden en mensen uit het dorp. Daarnaast veel blogs en celebs. Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe hun leven er uit ziet enzo. Er is altijd wel iets leuks in mijn tijdlijn.

Dit was de TAG! Ik vond het erg leuk om hem te doen en ik raad hem ook iedereen aan!
Hierbij tag ik iedereen!

Liefs,
Nynke ❤

8 thoughts on “Social Media TAG

Geef een reactie

