Mijn 3 favoriete foundations van dit moment

IMG_3947

Vandaag laat ik jullie zien wat mijn 3 favoriete foundations zijn van dit moment! Ik vind het soms best wel moeilijk om een goede foundation te vinden. Je moet natuurlijk op allemaal dingen letten zoals de perfecte kleur, substantie en prijs. Op dit moment zijn deze 3 mijn favoriet! Kijk mee voor meer informatie over deze toppers 🙂

Ik heb vaak best wel moeite met de goede kleur voor je foundation. Vaak zit ik tussen nummer 01 en 02 in. Vaak is het verschil niet zo groot maar je wilt natuurlijk niet een te donkere of te lichte foundation. Daarom verschilt het soms.

IMG_3951

Rimmel Match Perfection

De eerste foundation is niet heel budget maar wel erg goed! Ik heb deze in de Kruidvat gekocht toen er korting was. Ik was al tijdje opzoek naar een goede foundation en vond het een goede kans om deze in te slaan. Ik ben natuurlijk geen expert op het gebied van foundation, deze Match Perfection Foundation bevalt mij goed! Hij smeert goed uit, draagt ‘licht’, is vrijwel niet zichtbaar en hij ruikt ook nog eens erg lekker! Ik vind dat altijd wel een extra plus puntje 😉 Verder is hij erg zuinig in gebruik en dekt goed.
De Match Perfection Foundation kost €12,99 per stuk en is verkrijgbaar bij de drogist

IMG_3957

Miss Sporty So Clear anti spot

Deze foundation heb ik niet in Nederland gekocht maar hij is wel te koop in Nederland. Toen ik deze had gekocht in Tsjechie had ik erg last van puistjes en toen ik dit product zag wou ik het graag uitproberen. Ik heb de lichtste kleur gekozen. Deze foundation is misschien niet heel erg dekkend maar hij helpt wel als je puistjes hebt. Een paar dagen later was het veel minder en het heeft goed geholpen. De substantie is niet heel dun, maar ook niet dik. Hij zit er precies tussenin en heeft eigenlijk de perfecte dikte voor een foundation. Het is makkelijk om mee te werken, smeert gemakkelijk uit en laat geen vlekken achter. Deze is ook heel zuinig in gebruik!
De So Clear anti spot foundation is €4,49. Miss Sporty koop je bij Etos of DA.

IMG_3956

Catrice All Matt plus

Last but not least.. De catrice All Matt plus foundation! Dit is een hele bekende budget foundation die ik erg fijn vind. Het heeft een matte finish en de foundation dekt erg goed. De foundation blijft niet de hele dag zitten maar het is en blijft tenslotte een budget product. Je kunt zien dat ik hem goed gebruik 🙂
De All Matt plus foundation is €6,59 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Veel liefs,
Nynke

10 thoughts on “Mijn 3 favoriete foundations van dit moment

Geef een reactie

