Meivakantie! | Doelen & Plannen

flowers-grass-nature-photography-plants-pretty-Favim.com-55172

Yaaay! Het is meivakantie! E i n d e l i j k. Dit jaar heb ik maar een weekje meivakantie wat ik wel erg jammer vind. Maar ach.. Toch heb ik vakantiee. Vandaag deel ik met jullie mijn doelen & plannen van de meivakantie. Lees mee! 🙂

Ik heb normaal gesproken ook 2 weken meivakantie maar omdat ik 3 weken geleden ook al een week vrij had in verband met pasen hebben ze van de meivakantie een week afgehaald. Na de meivakantie heb ik nog 3 weekjes les, daarna schoolreis, die week daarop toetsweek en dan zit het schooljaar er alweer op! Het gaat altijd erg snel als je in April komt.

Mijn doelen voor deze meivakantie zijn:

– Meer oefenen met pianospelen
– Bezig met mijn portofolio
– Met vrienden van vroeger afspreken
– Sporten

Dit zijn een soort van mijn doelen die ik wil bereiken deze week. Hopelijk gaat het lukken!

Plannen voor de meivakantie:

– Zaterdag volleybaltoernooi van Groningen, Drenthe en Friesland. Ik heb er erg zin in maar stiekem ben ik ook wel een beetje zenuwachtig 😉
– Werken. Jaa, werken deze vakantie gaat gewoon door. Ach, ik vind het niet zo erg. Het werken bij de Kruidvat vind ik erg leuk! Wel moet ik werken op 4 mei tijdens dodenherdenking.
– Verjaardag van mijn opa. Volgende week 5 mei is mijn opa jarig wat we met de familie gaan vieren volgende week zondag. Ik vind het altijd erg leuk om met de familie te zijn. Ook zie ik mijn nichtje weer na 3 maanden. Ze is erg speciaal voor me en een soort van beste vriendin 😀 Ze woont namelijk aan de andere kant van Nederland dus ik zie haar niet zo heel vaak maar als ik haar zie hebben we echt dikke lol.
– Bloggen, bloggen en bloggen! Ik heb deze vakantie lekker genoeg tijd dus kan ik lekker veel gaan bloggen waar ik me erg naar verheug. 🙂
– Dagje naar Duitsland. Ook ga ik met mijn ouders een dagje naar Duitsland! Duitsland is ongeveer 110 km van hier dus het valt wel mee qua rijden. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg om in de auto zitten. Ik kijk altijd veel om me heen en denk ik over van alles en nog wat net zoals als ik in de trein zit. (randomfact ;))

Ik hoop dat jullie allemaal een leuke meivakantie hebben en ik ben erg benieuwd naar jullie vakantieplannen.

Liefs,
Nynke

11 thoughts on “Meivakantie! | Doelen & Plannen

Geef een reactie

