Liebster award 

Persoonlijk

️️Heey!

Vandaag iets super leuks! Ik ben afgelopen vrijdag genomineerd voor de LIEBSTER AWARD door Anke van xGraciously. Anke heeft wat leuke vragen gemaakt die ik nu ga beantwoorden.

🙂 

Regels van de Liebster Award

-Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft.
-Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door degene die je genomineerd heeft.
-Nomineer 11 andere bloggers en link deze (200 volgers of minder).
-Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.

-Maak een vragenlijstje van 11 vragen voor de genomineerden

De vragen ❤️

1. Als je één ding moet kiezen waar je niet zonder kunt, wat zou dat dan zijn?

Daar hoef ik niet zolang over na te denken. Mijn familie! We hebben een hele goede band met de hele familie en het is altijd super gezellig 🙂 

2. Welk talent zou je willen hebben?

Ik had best graag gewild dat ik goed kon zingen want zelf kan ik echt niet zingen :’). Zelf speel ik piano en ik zou het me heel erg leuk lijken om er ook bij te kunnen zingen.

3. Wat is je grootste blunder?

Zoveel blunders heb ik (gelukkig) niet. De enige die ik me nu kan herinneren is 2 jaar geleden. Ik sloeg bovenhands op met volleybal en ik sloeg perongelijk een meisje aan de overkant een blauw oog. De bal vloog tegen haar oog. Dat was wel echt even een moment van schaamte en ik wist niet precies wat ik moest doen natuurlijk omdat het me nooit eerder was gebeurd. Ik heb 100 keer m’n excuses aangeboden..

4. Breng jij je vrije tijd liever met anderen of jezelf door?

Oei, dat verschilt heel erg! Ik vind het altijd super leuk om met vrienden af te spreken maar soms wil ik ook gewoon even een momentje voor mezelf. Dan luister ik muziek en lees ik een boek of zit ik op mijn telefoon. 

5. Wie zou je graag willen ontmoeten?

Dat zijn er super veel! Sowieso alle celebrity’s enzo maar in het speciaal 5 seconds of summer ;). 

6. Verzamel je iets? Zo ja, wat verzamel je?

Het is niet persé een verzameling maar ik vind het altijd heel erg leuk om een beeldje of een magneetjes mee te nemen uit het buitenland of waar ik op vakantie ben geweest. Een hele plank staat vol in mijn kamer. Ik vind het er erg leuk uitzien en ik heb zo bij elk beeldje een leuke herinnering. 



7. Hoe kwam je op het idee om je blog te beginnen?

Ik volgde al een tijdje verschillende blogs en ik was altijd zo gefascineerd en ik vond het zo leuk om te zien waar ze allemaal over schreven en al hun enthousiasme in hun blog. Ik heb in de kerstvakantie vorig jaar een blog gemaakt en het leek me zo leuk om mijn interesse’s te delen met jullie dus zo kwam ik op deze blog 🙂 

8. Wat is je grootste miskoop ooit geweest?

Hm, moeilijk! Vaak lees ik reviews op blogs over beautyproducten dus op dat gebied ga ik niet zo vaak de mist in. Ik denk mijn telefoon van 2/3 jaar geleden. Het was een LG nog wat en ik was toen super blij dat ik hem kreeg. Maar na een week was ik er al niet meer blij mee want dat ding was zoo traag en deed het op een gegeven moment gewoon niet meer. 

9. In welke landen ben je allemaal geweest?

Heb je even? Haha, ik ben in best wel veel landen geweest. België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Polen, Tsjechië, Slovakije, Engeland, Denemarken, Luxemburg en Monaco. Dit jaar ga ik nog naar Zweden en Portugal dus ik komen binnenkort ook op het lijstje 🙂 

10. Hoe kwam je aan je blognaam?

Ik had al wat verschillende namen gehad waar ik daarna toch niet zo blij mee was dus het duurde echt best lang totdat ik op deze naam kwam. Lifetastic bestaat uit Life en Fantastic en ik vond het wel erg leuk klinken. (:

11. Welke dingen maken je blij?

Mijn familie, vrienden, mijn hond, volleybal, Pretty Little Liars, mijn blog, sushi, mijn telefoon en reizen. Dat zijn echt de dingen waar ik niet zonder kan en mij altijd opvrolijken. 



Ik vond het superleuk on deze vragen te beantwoorden en ik wil hierbij Anke nog bedanken dat ze mij heeft genomineerd 😀

Mijn vragen:

  1. Wat wil je later worden of wat lijkt je leuk om te doen later?
  2. Wat is je favoriete budget topper?
  3. Wat staat er bovenaan op je bucketlist?
  4. Heb je huisdieren, zo ja watvoor?
  5. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest?
  6. Wat is je favoriete film?
  7. Wie is je grote voorbeeld en waarom?
  8. Wat zou je voor superkracht willen hebben?
  9. Wat zou de perfecte pizza zijn?
  10. Waar ga je heen in de zomervakantie?
  11. Als je 1 minuut gratis mocht shoppen in een winkel, welke zou dat dan zijn?

Hierbij nomineer ik: 

Veel succes bij het beantwoorden van de vragen! 

Liefs,

Nynke



16 gedachtes over “Liebster award 

  1. Je hebt me een tijd geleden genomineerd en dat vind ik ontzettend lief, echt heel leuk, bedankt! Helaas heb ik de liebster award al eens gedaan, maar ik beantwoord toch graag je vragen! 🙂
    1. Wat wil je later worden of wat lijkt je leuk om te doen later?
    – Mijn droom is advocaat strafrecht, dus ik hoop dat ik na mijn studies mijn droom mag gaan leven.
    2. Wat is je favoriete budget topper?
    – Eyeliner van Essence!
    3. Wat staat er bovenaan op je bucketlist?
    – Ontwikkelingshulp doen in Burkina Faso. Naast de advocatuur nog een droom, haha.
    4. Heb je huisdieren, zo ja watvoor?
    – Ik heb twee katten (Kitty & Borre) en een konijn (Snoetje.)
    5. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest?
    – Nieuw zeeland denk ik.
    6. Wat is je favoriete film?
    – Titanic! Of de sinister (geesten horror) films.
    7. Wie is je grote voorbeeld en waarom?
    – Mijn mama, omdat ze een powervrouw is!
    8. Wat zou je voor superkracht willen hebben?
    – Onzichtbaar zijn.
    9. Wat zou de perfecte pizza zijn?
    – Een pizza met hééél veel kaas.
    10. Waar ga je heen in de zomervakantie?
    Krakau!
    11. Als je 1 minuut gratis mocht shoppen in een winkel, welke zou dat dan zijn?
    – Douglas!

    Like

Geef een reactie

