Kleine Action shoplog

Geen categorie

IMG_3960

Vandaag een kleine Action shoplog! Ik had weer dringend wat spulletjes nodig en natuurlijk ben ik met iets meer terug gekomen (altijd, altijd). Ik laat jullie zien wat ik heb gekocht! 🙂

IMG_3965

Als eerst de reinigingsdoekjes! Ik ben soms best lui als ik mijn make up eraf moet halen daarom zijn deze erg handig en voor 80 cent kon ik het niet laten staan.
Vaseline is ook super handig ofcourse. Ik gebruik het erg veel. Bijvoorbeeld voor het verzorgen van mijn lippen en op droge plekjes. Die van mij was leeg dus nam ik daar ook een van mee! Ook nam ik een klein oogschaduw palette mee. Champagne Rose. Ik vond de kleuren erg mee en ik was erg benieuwd! voor als je nog niet bekend bent met gebakken oogschaduws dan is het handig om te weten dat ze met water een super pigmentatie hebben. als je zelf bijvoorbeeld een gebakken oogschaduw swatcht komt er 9 van de 10 keer weinig pigment van af, de ultieme tip is dus het gebruik van water! Deze was ook maar 1,29.
IMG_3969

Als laatste deze vier producten. De kinder bueno spreekt voor zich denk ik.. Ik had er gewoon even zin in 😀
De deo was nieuw volgens mij want ik gebruik altijd de roze variant. Ik neem bijna altijd deze goedkope deoderant mee als ik ga sporten. Omdat ze heel goedkoop zijn gebruik ik er best veel van en ze ruiken erg lekker. Dit is de eerste keer dat ik de gele mee heb genomen. Deze zijn nog geen euro.
Ook zag ik deze portemonnee en ik nam hem mee! Hij is best groot maar ik vond de print super tof.
Het groenkleurige flesje heb ik gekocht ter versiering in mijn kamer. Ik vond hem er super leuk uitzien en ik had nog wat leuks nodig voor in mijn kamer 🙂

IMG_3970

Dit waren alle spulletjes die ik had gekocht afgelopen zaterdag! Het was niet super veel maar ik hoop dat jullie het leuk vonden. 

 Liefs, 

Nynke

9 gedachtes over “Kleine Action shoplog

Geef een reactie

