Rimmel London | Scandal eyes Retro Glam

Beauty, Review

IMG_3999

Vandaag weer eens een review! Dit is mijn eerste review van een mascara dus ik hoop dat jullie het bevalt. 😉 Het is de scandal eyes Retro Glam van Rimmel London. Als ik eerlijk ben heb ik niet zoveel producten van Rimmel London. Waarom? Ik zou het eigenlijk niet weten..  Deze retro glam brengt de jaren 60 helemaal weer terug. Het ziet er tenminste veelbelovend uit.

IMG_4000

Rimmel belooft dikkere en vollere wimpers zonder klontjes. Het borsteltje is erg groot en heeft geen siliconen haartjes maar echte ‘haartjes’. Zelf ben ik meer van de siliconen haartjes maar het is nooit verkeerd om iets nieuws uit te proberen!

IMG_4004

unnamed (1)

Hier heb ik geen mascara op ⇑

IMG_4023

Eyeliner : Essence eyeliner pen
Mascara: Rimmel London Scandal Eyes Retro Glam

En dit is het resultaat! Aan de ene kant doet hij goed zijn werk, mooi volume en er komt veel product van het borsteltje af. Toch vind ik dat mijn wimpers wel veel aan elkaar plakken. Ondanks het dikke borsteltje kan ik bij alle wimpertjes komen, zelfs die kleine babywimpers aan de binnenkant, en ook mijn buitenste wimpers.

IMG_3994

Kortom, ik ben er erg tevreden over! Het enige nadeel is dat ze wat aan elkaar blijven kleven maar daar heb ik wel vaker last van. Voorderest geeft hij mooi volume en je kunt er goed mee werken!

Rimmel Scandaleyes Retro Glam (12ml) kost €12,99 

3 gedachtes over “Rimmel London | Scandal eyes Retro Glam

Geef een reactie

