MAX | Baked Eyeshadow

Beauty, Review

IMG_4033

Zoals jullie in mijn Action shoplog hebben gezien van afgelopen maandag heb ik deze mooie baked eyeshadow meegenomen. Ik zag deze in het schap staan en ik was meteen verkocht. De kleuren zien er prachtig uit en het zijn echte kleuren voor de feestdagen.

Het is de kleur Champagne rose met een koraal kleur, een champagne kleur, een donker paarse kleur en een bruine kleur. Ze bevatten allemaal shimmer maar dat zie je bijna altijd bij baked oogschaduws. Ik ben vooral heel benieuwd naar de koraal kleur en de champagne kleur.
Dit palette bevat baked eyeshadows. Dat betekent dat je ze eigenlijk moet gebruiken met een beetje water. Zo krijg je meer pigment en zo komen de kleuren ook beter tot zijn recht.

IMG_4029

IMG_4035

De kleuren zien er op het eerste oog erg mooi uit! Je krijgt er ook altijd een applicator bij. Erg handig als je hem bijvoorbeeld meeneemt op reis en je niet zoveel mee kan nemen. Toch gebruik ik altijd mijn eigen oogschaduwkwastje. 😉

IMG_4045

Als je de oogschaduw swatcht zonder water zie je al dat het niet zoveel pigment heeft.

IMG_4048

Hierboven zie je de swatch met water en je ziet meteen het verschil! Ik ben erg tevreden over het pigment! In het echt is het eigenlijk nog meer gepigmenteerd maar dat kon niet zo goed op de foto krijgen.
Kortom, ik ben erg tevreden!

Dit palette is te koop bij de Action voor €1,29

Gebruiken jullie ook make up van de Action?

13 gedachtes over “MAX | Baked Eyeshadow

Geef een reactie

