Dag uit mijn leven #1

Persoonlijk

PicMonkey Collage

Heey!
Vandaag voor het eerst een keer een dag uit mijn leven! Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb gedaan op woensdag 6 mei. Vandaag ben ik naar de Orchideeënhoeve in Luttelgeest geweest met mijn familie. Het was een erg leuke dag!

unnamed

Ik werd wakker om 10:30 en ging meteen op mijn telefoon wat social media checken en een vriendin van mij bellen die jarig was. Ik wordt altijd best laat wakker in de vakantie. Maar ach.. moet kunnen 😉

PicMonkey Collage

Na ongeveer een halfuurtje ging ik naar beneden en maakte ik een smoothie voor mijzelf met onze nieuwe blender. In de smoothie zat appel, kiwi, banaan en peer. Hij was erg lekker!

unnamed (8)

Om 12:00 waren we onderweg naar Luttelgeest. Dat is ongeveer een halfuurtje rijden van waar ik woon.

unnamed (5)

We kwamen aan bij de orchideeënhoeve. Ik was er zelf nog nooit geweest dus ik was erg benieuwd hoe het daar was. Ook had ik er nog nooit eerder van gehoord. Het is een van de grootste tropische tuinen van Europa overdekt. Er zijn allemaal verschillende plantensoorten en dieren. Als je er binnenkomt dan lijkt het net of je in Maleisië rond loopt.

IMG_4121

IMG_4063

IMG_4059

IMG_4131

IMG_4064

Het was er erg mooi! Het is echt aan te raden om er heen te gaan.
De site: http://www.orchideeenhoeve.nl/ 

unnamed (4)

Onderweg naar huis was het erg slecht weer en heeft het veel geregend. Er was wel een hele mooie regenboog die we zagen 🙂

unnamed (9)

Daarna toen we thuis kwamen hebben we spaghetti gegeten en ik heb daarna wat op mijn laptop gezeten. Ook heb ik naar deze band geluisterd genaamd Lucas Hamming die ik pas ontdekte. Ze hebben leuke liedjes en komen uit Nederland :).

’s Avonds heb ik nog Insurgent gekeken en ben ik 23:45 gaan slapen.
En dat was mijn dag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Zouden vaker een dag uit mijn leven willen zien?

Liefs,
Nynke

11 gedachtes over “Dag uit mijn leven #1

Geef een reactie

