Films die ik heb gezien deze vakantie

zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

De vakantie is bijna voorbij en zoals altijd ga ik zeggen dat de vakantie natuurlijk veel te snel voorbij ging. Ik heb deze vakantie best veel films gekeken en het leek me leuk om ze te delen met jullie. 🙂

About time ( 2013 )

Deze film zag ik toevallig op Netflix voorbij komen en ik was best wel benieuwd naar de film. De 21-jarige Tim Lake ontdekt na het zoveelste saaie nieuwsjaarfeestje dat hij kan tijdreizen. Tim kan de geschiedenis niet veranderen, maar wel de loop van zijn eigen leven. Hij besluit zijn eigen leven wat aangenamer te maken met het krijgen van een vriendin. Helaas blijkt daten via tijdreizen net zo lastig als het klinkt. Hij trouwt bijvoorbeeld 4 keer met dezelfde vrouw. Ik vind het een erg leuke en grappige film! Er gebeurt zoveel en soms ook best wel onverwachts. Een echte aanrader!

The boy next door ( 2015 )

Deze film heb ik met vriendinnen gezien en het was een erg leuke film maar wel heel apart. Alle genres komen er zowat in voor. Een pas gescheiden vrouw begint een affaire met haar buurman. Het probleem is dat de buurman een tiener is die toevallig ook de vriend is van haar zoon. Wanneer ze een einde probeert te maken aan de verboden relatie ontstaan de problemen. De hoofdpersoon is Jennifer Lopez en Ryan Guzman, twee knappe acteurs dus. Vooral het einde in deze film verwacht je niet..

Mulan ( 1998 )

Deze film ging kijken met mijn zusje. Dit was echt mijn lievelingsfilm toen ik 8 jaar was ofzo maar ik vond het wel leuk om even met mijn zusje te kijken. In deze tekenfilm, gaat de hoofdrolspeelster Mulan, het leger in, om haar vader en de familie-eer te redden. Dat is nodig want haar vader is opgeroepen, maar hij is nog niet hersteld van de vorige oorlog tegen de Hunnen en zal overlijden wanneer hij het slagveld weer op moet. Ik denk dat veel mensen deze film herkennen 😉

P.S I love you (2007)

Deze film werd veel aangeraden en het leek me ook wel een erg leuke film. Al zijn zij het niet altijd met elkaar eens, Gerry en Holly lijken voor elkaar gemaakt te zijn. Wanneer Gerry komt te overlijden, is Holly ontroostbaar en sluit zichzelf af. Totdat ze een brief in haar post vindt met Gerry’s handschrift, die aan haar is geadresseerd. In de brief zegt Gerry dat dit de eerste van in totaal twaalf brieven is, die zij een jaar lang elke maand zal krijgen, en waarin hij haar instructies geeft die zij moet opvolgen. Haar eerste taak: naar buiten gaan en een killer disco outfit kopen. Zo begint voor Holly een jaar vol avonturen, van karaokeavonden met vrienden tot een reis naar Ierland, allemaal zorgvuldig voorbereid door Gerry, en vormgegeven aan de hand van de letters P.S. I love you… En wauw, wat een prachtige film! Deze film heb ik gekeken op Netflix.

Beauty and the briefcase (2010)

Deze film heb ik een keer eerder gezien maar ik vond hem zo leuk dat ik hem laatst weer heb gezien. Lane Daniels is een modejournaliste wiens leven verandert wanneer ze het artikel ‘carrièreswitch om liefde te vinden’ schrijft. Haar redactrice stelt voor dat Lane een baan in de zakenwereld vindt en daar zo veel mogelijk mannen date om inzicht te verkrijgen, met uiteraard verrassende resultaten… Ze gaat een soort van undercover in de zakenwereld en het is erg grappig. 🙂

Dit waren alle films! Ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben (gehad).

Liefs,
Nynke

10 thoughts on “Films die ik heb gezien deze vakantie

Geef een reactie

