Your Favorite Tag

TAG

large

Door de lieve Anke van https://xgraciously.wordpress.com/ werd ik gevraagd om deze tag te doen en dat doe ik natuurlijk met veel plezier! Aan het einde tag ik elf mensen die de tag over mogen nemen 🙂

1. Plaats een foto van je favoriete televisie programma. Vertel daarnaast waar het over gaat en waarom je het zo leuk vind?

Oeps, ik kijk tegenwoordig niet zo super vaak meer tv dus eigenlijk heb ik niet echt een favoriete tv programma. Wel vind ik vtwonen een erg leuk tv programma om naar te kijken. Ze gaan bij een huis langs en maken een metamorfose. Het ziet er altijd er leuk uit en heel inspiratievol. Hier kijk ik vaak naar met mijn moeder 🙂

2. Plaats een foto van je favoriete persoon uit je favoriete serie?

Hier hoefde ik niet zo lang over na te denken, Aria Montgomery van Pretty Little Liars (Lucy Hale). Ik vind haar karakter erg leuk in de serie en zelf ben ik zo’n fan van Pretty Little Liars! Ik vind het zo jammer dat ik nu een maand moet wachten tot de volgende aflevering..

3. Plaats een foto van jouw favoriete boek?

Ik lees eigenlijk niet zoveel boeken maar als ik toch moet kiezen kies ik voor het boek wat ik op dit moment ook aan het lezen ben. Het Engelse boek Looking for Alaska. Een erg leuk boek en spannend! Miles Halter is gefascineerd door Beroemde Laatste Woorden. Geïnspireerd door de laatste woorden van de Franse dichter Rabelais gaat hij op zoek naar een Groot Misschien. Niet door te sterven, maar door zich in te schrijven voor een kostschool in Alabama.
Eenmaal aangekomen op Culver Creek maakt Miles kennis met zijn kamergenoot Chip Martin – de Kolonel – en met Alaska Young. Slimme, grappige, mooie, onvoorspelbare, sexy Alaska, voor wie Miles als een blok valt en die hem Het Grote Misschien in katapulteert – Miles ontredderd achterlatend.

4. Plaats een foto van jouw favoriete radiozender?

Ik vind Radio538 een erg fijn radiostation. Ze draaien erg leuke muziek en ik luister het best vaak als ik huiswerk aan het maken ben. Ook luisteren we het meestal in de auto.

Ik heb niet bepaald een favoriet maar dan denk ik Jeroen Nieuwenhuize omdat hij altijd de top 40 doet en dat vind ik het leukste om naar te luisteren. De leukste liedjes op Vrijdag van 14:00 tot 18:00 🙂

6. Plaats een foto van jouw favoriete televisie zender?

Ik denk MTV omdat die zender de leukste tv programma’s heeft. Zelf vind ik friendzone, made, catfish en teenmom heel erg leuk.

7. Plaats een foto van jouw favoriete persoon van jouw favoriete zender. Vertel daarbij wanneer hij/ zij te zien is.

Ik denk dan Jenna Hamilton van Awkward. Ze speelt in Awkward ik vind haar een hele goed actrice. Awkward vind zelf ook echt een hele leuke serie.

8. Plaats een foto van jouw favoriete schoolvak. Vertel daarbij kort waar het vak over gaat.

Ik denk dat dit voor heel veel mensen geldt. Beeldende vorming! Dit vak heb ik altijd de twee laatste uren van vrijdag en ik vind het altijd heel rustgevend en je kunt al je creativiteit er in kwijt. Het is altijd erg gezellig tijdens de les en we doen vaak veel verschillende dingen zoals een eigen stoel maken van allemaal verschillende gebruiksvoorwerpen maar ook bijvoorbeeld portretten en stil leven. Ik vind het een erg leuk vak!

9. Plaats een foto van jouw favoriete zanger/ zangeres. Plaats daarnaast een nummer met een goede hit die je leuk vind.

Sowieso Beyonce. Ik vind haar zo prachtig en ze kan zoo mooi zingen. Ik vind haar recente liedje 7/11 heel erg leuk maar ook if I were a boy vind ik nog steeds prachtig.

10. Je favoriete kinderserie van vroeger. Vertel daarbij kort waar de serie over ging.

Kennen jullie het nog? Ik was vroeger echt een ‘die hard fan’. Ik keek elke dag, heb alle films gezien en kende alle liedjes. Ik vond het altijd een erg spannend en leuke serie die altijd op Nickelodeon was. In een statig pand uit 1900, dat dienst doet als internaat, wonen negen jongeren samen onder leiding van conciërge Victor. Wanneer nieuwkomer Nienke als ontgroening een nacht moet doorbrengen op de zolder van het huis doet ze een bizarre ontdekking: het huis heeft een geschiedenis, een groot mysterie waar niemand iets vanaf weet. Terwijl ieder op zijn eigen manier bezig is met school, vrienden, liefdes en volwassen worden, gaan een paar van de bewoners op zoek naar de verborgen geschiedenis van het huis, eerst alleen Nienke en Fabian, en later ook Amber, Patricia, Appie, Jeroen en Noa. Alleen Mara, Joyce, Mick, Danny en Sophie horen er niet bij en hebben het druk met hun eigen belevenissen in Het Huis Anubis.

11. Jouw favoriete personage van jouw favoriete kinderserie? 

Dat was zeker Nienke! Ik had dezelfde naam als haar (bijna dan) en ik vond haar altijd super dapper.

En dit waren alle vragen! Ik vond het erg leuk en over sommige vragen moest ik echt even nadenken.

Ik tag:

https://indian2day.wordpress.com/

Anne van https://beautymodification.wordpress.com/

Marleen van https://madebymarleenx.wordpress.com/

Hilly van https://ohmyhilly.wordpress.com/

Marielle van https://marielleswereld.wordpress.com/

Nathalie van https://nathalieruiter.wordpress.com/

Celine van https://beautynewsdaily.wordpress.com/

Liefs,
Nynke

Instagram: Lifetasticnl

9 gedachtes over “Your Favorite Tag

  1. Leuke tag! Pll is ook mijn favoriete serie, maar mijn favoriete personage is Spencer haha. Verder was ik ‘vroeger’ ook een echte die hard fan van het huis Anubis :D.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

