Mijn Bucketlist

Persoonlijk

Credits to the original owner of the photo. Peace out

Ten eerste, een fijne Hemelvaartsdag allemaal! Een vrije dag dus geniet ervan :).
Ik zie de laatste tijd bij steeds meer bloggers een kopje staan met Bucketlist. Zelf hou ik ervan om een bucketlist te maken en leek het mij  super leuk om daar ook een pagina van te maken. In deze pagina zet ik alle dingen in die ik nog heel graag zou willen doen. Dat hoeven natuurlijk niet allemaal hele grote dingen te zijn waar ik jaren voor nodig heb maar het kunnen ook kleine dingen zijn. De dingen die ik heb gedaan die streep ik dan ook echt af.
Benieuwd naar mijn Bucketlist? Hier is het linkje https://lifetasticnl.wordpress.com/bucketlist/ . Hij staat ook bij de pagina’s bovenaan mijn blog.

Wat staat er bovenop jouw bucketlist?

5 gedachtes over “Mijn Bucketlist

Geef een reactie

