DIY ideeën en inspiratie



Vandaag een artikel met allemaal leuke DIY ideetjes! Ik heb op internet gezocht naar wat leuke DIY’s en vandaag deel ik die met jullie.

Deze vond ik op weheartit. Ik vond het een heel leuk idee om je make up op te bergen! Je neemt een wc rolletjes en daar kun je bijvoorbeeld je lipsticks in doen of je nagellak

Heel handig idee om je telefoon op te laden!

Super cute! Je neemt gewoon een paar cupcake vormpjes, je doet er een gaatje in en zet ze in de lampjes. Het ziet er erg leuk uit.

Echt een leuk idee om te doen in de zomer!

Dit zag ik een paar ik op internet en ik vond het er heel leuk uit zien! Je haalt de twee kanten van elkaar af en verft ze in een paar leuke kleuren.

Ook heel handig! Je kunt veel dingen met wc rolletjes doen.

 

 

 

Originele fotolijstjes!

Erg leuk om je laptop mee op te pimpen. 🙂

Dit waren wat leuke ideetjes die ik heb gezien. Fijn weekend!

Liefs, Nynke

9 thoughts on “DIY ideeën en inspiratie

Geef een reactie

