Rituals Ayurveda Scrub

IMG_4173

Vandaag een review over een van mijn favoriete scrubs van Rituals! De Ayuverda Scrub. Deze kreeg een tijdje geleden in een pakket van allemaal mini’s van Rituals. Het leek me vandaag leuk om deze te reviewen voor jullie. Enjoy!

IMG_4172

Ayurveda vindt haar oorsprong meer dan 5000 jaar geleden in India. Het is een combinatie van Indiase Roos met de voedende eigenschappen en Zoete Amandelolie voor het herstelt van de vochtbalans. De verpakking heeft een draaidop en er zit 150 ml in.

IMG_4176

De ingredienten die erin zitten.

IMG_4177

IMG_4181

De geur is vrij fris en erg duidelijk aanwezig. De scrubdeeltjes zijn feilloos en erg mild voor de huid. Het is geen grove scrub waardoor deze ook goed geschikt is voor de gevoelige huid. Naast de scrub bevat dit product mineraalrijke Multani klei wat de huid extra voed. Na gebruik voelt mijn huid glad, zacht en zijn alle dode huidcellen verwijderd.

Ik vind de scrub erg fijn en ik gebruik hem nu een paar keer per week. Ik ben er erg over te spreken en hij is voor iedereen aan te raden, ook voor de mensen die een erg gevoelige huid hebben. Ik ben tevreden!

De Rituals Ayurveda Scrub kost €10,00 en is verkrijgbaar bij Rituals

Liefs,
Nynke

10 thoughts on “Rituals Ayurveda Scrub

    1. Ja klopt! Dit is wel een erg kleine verpakking maar ze hebben ook een groter formaat van deze scrub, die is natuurlijk wat prijziger maar ik kan met deze best lang overweg dus deze is goed genoeg eigenlijk 🙂

      Like

Geef een reactie

